frankydb Geplaatst 20 Maart, 2009 Geplaatst 20 Maart, 2009 heb nog een vraagje over de auto climaat control en airco zoals ik vermeld reed ik met een cerato daar had ik ook climaat control maar bij deze wagen als ik het aantal graden instelde ging de airco automatich aan en uit volgens de graden die je instelde nu ondervind ik dat de airco blijfd aanliggen als ik automatich ( auto ) druk iemand een uitleg ? Quote
Alex Geplaatst 27 Maart, 2009 Geplaatst 27 Maart, 2009 Franky, Als ik bij mij op 'auto' druk dan slaat de airco af en aan zoals het moet. Zo blijkt uit de aanduiding op de middenconsole. Als het opnieuw wat warmer wordt in de auto, slaat ze weer aan tot het koel genoeg is. Alex Quote
frankydb Geplaatst 27 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2009 ok bedankt dat dacht ik ook en trouwens mijn vorige deed dat ook maar nu blijfd de airco aan slaat niet uit alvast bedankt Quote
frankydb Geplaatst 27 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2009 hallo heb eens de garage gebeld in verband de auto climaat control waar ik het antwoord kreeg hier en zoals bij mijn vorige wagen de airco aan en af slaat automatich ,,,, nu bij de nieuwe modellen 2009 waar ik mee rijd als je de auto knop indrukt dan blijfd de airco aan dus bij deze als er nog mensen twijfelen , heb juist de bevestiging van de garage gekregen groeten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.