Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij mijn Kia Rio van 2004 knipperen alle knipperlichten plotseling heel snel.Volgens mij ligt dat aan de relais van de knipperlampen.Deze kan ik alleen nergens vinden.Onder de motorkap heb ik alle grijze relais er uit gehaald met de knipperlicht op een kant aan  maar de lampen blijven gewoon snel knipperen dus van deze relais is er dan dus niet een van de knipperlampen mijns inziens?Bij de Kia garage heb ik gevraagd. Deze gaf een schema dat wijst  voor het voorwiel dat is dus onder het stuur. Hier kan ik echter geen relais vinden.Dit schema is voor een leek ook verder zeer onduidelijk'Ik kan hem desgewenst morgen ook nog even plaatsen.Wie kan mij vertellen waar deze relais zit? En is dit de oorzaak of kan er ook nog een andere oorzaak zijn?Hartelijk dank voor Uw reacties.Vriendelijke groet, Nico

Lees het hele artikel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...