Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

HAllo,

Ik ben nieuw hier en wil meteen maar met de deur in huis vallen.

Als ik mijn Witson C074 naar Radiozenders laat zoeken vind hij niets.

Ik heb het originele sprietje al vervangen (zat een breuk in) de Nieuwste software in de S100, maar de meeste populaire zenders kan hij nog niet vinden. De enige is Omrop Fryslan, maar daar zat in niet op te wachten,

Wie heeft een idee ?

Posted

Bedankt voor deze hint, ga ik direct morgen achter het dashboard kijken.

Vandaag dashboard opengehaald en de boel bekeken. Een dubieuze antenne stekker vervangen en opeens 4 Lokale zenders in de lijst.

Geen stroomdraad voor een antenneversterker kunnen vinden en er dus zelf een versterker tussen gezet. Resultaat was nihil.

Zekering voor RF_antenne was nog goed en het plaatsen en verwijderen van de zekering had geen effect op de ontvangst.

Ik ga nog even een antenne rechtstreeks op de nieuwe antenneversterker aansluiten om zeker te zijn dat de radio en de stekker goed zijn.

Ik heb begrepen dat de originele antenne versterker in het voetje van de antenne zit verwerkt en dat inderdaad de stroomdraad wel eens vergeten wordt om aangesloten te worden.

En Pimpmaster waar zit de stroomdraad die u bedoeld ?

Posted

Probleem opgelost.

Er stond spanning op de Stroomdraad. Uiteindelijk was de antenne versterker in de antenne voet defect. Nieuwe antenne + voet besteld en probleem opgelost.

Topic kan wat mij betreft gesloten worden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...