Joeyvb Geplaatst 11 Augustus, 2015 Geplaatst 11 Augustus, 2015 Auto: KIA Pro Cee'd (2010) Eigenaar: Joeyvb Toegevoegd Op: 11 augustus 2015 - 16:12 Korte Omschrijving: Kia Pro Cee'd 1.6 CVVT Executive (2010)Opties: - Climat Control- Cruise Control- Geïntegreerde Radio - CD - AUX - USB speler- Origineel schuif- kantelde- Centrale portiervergrendling- Elektrische ramen en spiegels- Lichtmetalen velgen (Originele KIA velgen)Wat ik ga veranderen / heb veranderd aan me auto: - LED verlichting plaatsen bij kentekenverlichting = DONE- Xeneon look verlichting voorkant auto - Velgen vervangen door 17 / 18 inch velgen ( kleur: zwart )- Dak zwart maken- Muziek unit vervangen door een scherm-unit = DONE- Remschijven rood gemaakt = DONE Bekijk Voertuig Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 11 Augustus, 2015 Geplaatst 11 Augustus, 2015 Kijk het is gelukt om je foto's te plaatsen Mooie kleur hoor. En het dak is ook al een beetje zwart (sunroof) Nu de rest nog Quote
Joeyvb Geplaatst 11 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 11 Augustus, 2015 Kijk het is gelukt om je foto's te plaatsen Mooie kleur hoor. En het dak is ook al een beetje zwart (sunroof) Nu de rest nog Haha, ja het is gelukt! Thanks. Dit zijn overigens nog niet de foto's die ik uiteindelijk erop wil hebben, maar deze had ik nu op dit moment. Sunroof heb ik inderdaad. Hoe zou je dan de rest zwart moeten krijgen? Of is dat gewoon te bestellen? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 11 Augustus, 2015 Geplaatst 11 Augustus, 2015 Haha, ja het is gelukt! Thanks. Dit zijn overigens nog niet de foto's die ik uiteindelijk erop wil hebben, maar deze had ik nu op dit moment. Sunroof heb ik inderdaad. Hoe zou je dan de rest zwart moeten krijgen? Of is dat gewoon te bestellen? De rest gewoon laten Wrapen met zwarte folie. voorbeelden zat hier op het forum .... Het dak van mijn Rio is ook later voorzien van een metallic zwarte wrapfolie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.