Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 18 Augustus, 2015 Geplaatst 18 Augustus, 2015 Even voor stellen ik ben Arnold uit Rotterdam met een Kia Picanto 1.0 uit 2006 met 80.000 km Ik ben nieuw hier en vind dit een geweldige site.Probleem 1, Auto gekocht in Juli van tweede eigenaar die hem 5 jaar heeft gehad, wat een oplichter is dat. Had verteld dat hij alle 4 de remklauwen en blokken had laten vervangen (900) en dat de auto in orde was, bij vertrek begint hij gelijk vast te staan alle vier de wielen en worden bloed heet. Auto bij de garage gebracht die de remklauwen had vervangen en deze deelde mede dat waarschijnlijk de hoofdremcillinder kapot is, dit doet zich vooral voor bij warm weer! Daarom mocht ik alleen in de avond proefrijden!! Kan volgens de dealer ook nog het ABS systeem zijn.Heeft iemand hier ervaring mee, schijnt meer voor te komen?Ik zoek nog een oplossing hiervoor anders vervang ik voor niks de hoofdremcillinder.Probleem 2, Accu was in 2 dagen leeg, opladen erin zetten, polen los, 4 weken op vakantie polen aansluiten en gewoon starten. twee dagen later accu leeg! Ga ik meten 0.7A verbruikt hij bij alles uit! gele stekker uit zekeringen kast losgemaakt met 2 zekeringen (10A en 15A), probleem weg 0,01A! deze zijn van de radio en binnenverlichting. zekering van de radio terug gedaan blijft 0,01A. Dus zit het probleem ergens in de binnenverlichting, wie kent dit probleem en hoe op te lossenWie kan mij helpen? Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.