brouwer2001 Posted March 28, 2009 Posted March 28, 2009 hallo ik ben ronald 37, vrouw, 3 kids woon in lopik wij hebben al 9 jaar een kia pride en sinds kort ook een kia rio 1.3 rs uit 2003 met nog geen 40000 op de teller. nu ik niet zo van het uiterlijke vertoon ben wil heb ik nog wel wat wensen voor de auto de komende maanden er op gezet gaan worden. op mijn verlanglijstje staat: midden arm steun parkeersensor xenon verlichting lichtmetaal wat chroom aan de buitenkant op het forum gelezen van de zij knipperlichten die gaan er ook aan. de bestaande cv uitbreiden mae ab en alarm met afstand starten. dus er staat nog wat te doen. als de kia dag er weer is en ik kan komen dan zal ik ook van de partij zijn, om eens bij mede rio rijders leuke accesiores te bekijken. Quote
El-Rio-Grande Posted March 28, 2009 Posted March 28, 2009 (edited) Hoi Ronald, mede Rio rijder.. Welkom hier op het forum en v Edited March 28, 2009 by El-Rio-Grande Quote
Recommended Posts