Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik gebruik op mijn telefoon de app "readittome" welke SMSjes omzet in gesproken tekst. Als mijn telefoon verbonden is met mijn satnav worden mijn berichten enkel voorgelezen via deze satnav als deze op dat moment muziek aan het afspelen is via bluetooth. Als de satnav in een andere modus (radio, cd,...) staat, worden mijn SMSjes niet voorgelezen omdat de satnav niet automatisch naar bluetooth-modus omschakelt als er een berichtje binnenkomt. Is er een mogelijkheid om van zodra de telefoon een smsje ontvangt, de satnav te laten omschakelen naar bluetooth-modus, zoals dat gebeurt van het moment dat je een telefoontje binnenkrijgt de satnav naar telefoon-modus omschakelt?

Geplaatst

Volgens mij zij er bij Android tooltjes voor, maar het kan zijn dat je je telefoon dan moet Rooten.

Zo'n tool zorgt dan dat de audio van die app naar het HandsFree profile gaat ipv naar A2DP.

Op iOS ben ik haast zeker dat het niet kan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...