Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal. IK ben Alec en ben eigenlijk al eerder lid van dit forum geweest. Maar kon mijn ID en Email niet meer herinneren dus heb ik maar een nieuwe account aangemaakt.

In 2013 had ik mijn eerste Kia gekocht, nl de Rio. Deze had ik gloednieuw gekocht en was eigenlijk van plan deze op te rijden.

Dit jaar ben ik vader geworden, en merkte opeens dat mijn Rio eigenlijk te klein was. Het kan ook zijn omdat ik met mijn vader mee was zijn eerste Kia (Picanto) te halen, dat ik werdt aangestoken door het nieuwe auto virus.

Inmiddels heb ik mijn Rio ingeruild voor een C'eed 2013. Dit maal een occasion gehaald omdat nieuw te prijzig was en omdat de Rio 6000 euro in waarde was gezakt bij inruil.

Hoe dan ook, ik hoop veel van jullie te leren.

Mvg,

Alec

Geplaatst

Ben zelf ook sinds 2 weken vader geworden van een gezonde dochter. Wellicht is het omdat ik 3 deurs heb maar het gaat opzich goed qua ruimte. Wel staat de bijrijders stoel iets meer naar voren ivm Isofix dock van Maxicosi. Morgen voor het eerst op pad met de kleine dus dan de echte ervaringen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

Hallo Alec,

welkom terug op dit geweldig forum. Wij  rijden nu ook een Rio en hebben een dochter van 5, en wat denk je we hebben ruimte zat. Maar een excuus om een nieuwe auto te kopen is altijd gauw gevonden.  En moeders ompraten dat het makkelijker is met de kleine is natuurlijk makkelijker dan moeders moeten ompraten dat het nu toch echt tijd is voor een nieuwe  auto omdat papa er aan toe is :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...