Ronaldceed Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Al sinds het conceptmodel van de Soul waren we al erg onder de indruk van het model. Na lang wachten stond hij dan eindelijk in januari 2009 bij de dealers in Nederland. En de Soul voldeed echt aan onze verwachtingen, hij is groot, hij is gewaagd en lekker stoer. Je vind hem mooi of je vind hem lelijk maar wij waren op slag verliefd Na 3 proefritten en meerdere dealers bezocht te hebben (en stevig onderhandelen over de inruilprijs van onze 3 jaar oude Peugeot 207) konden wij onze Soul vandaag bij de dealer ophalen. De Soul trekt lekker vlot op en schakelt erg soepel. En de stoelen zitten erg comfortabel en geven voldoende zijdelingse steun. Het stuurt een beetje zwaarder dan onze Peugeot 207, maar dat komt natuurlijk door de 18 inch banden, maar is zeker niet hinderlijk. Je hebt echt het gevoel alsof je in een grote SUV zit door de hoge zit. Nadelen aan de Soul hebben wij na de eerste dag natuurlijk nog niet gevonden. Een paar dagen na de introductie van de Kia Soul in Nederland heb ik naar een forum gezocht over de Kia Soul en had hem toen niet gevonden. Daarom heb ik zelf maar een Kia Soul forum opgericht, niet wetende over dit forum. Ik hoop dat ik er een beetje reclame over mag maken op dit forum en de link mag plaatsen. [/url]http://kiasoulforum.messageboard.nl/index.php bij deze dan. Groetjes Ronald. O ja en hier enkele foto's van onze Soul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PowerAutoBoot Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 (edited) Ook wij hebben een Kia Soul 1.6 CVVT X-ecutive Vanilla Shake wel een demo want na twee en halve maand Kroymans afwachten allen nu wel bekend,was dit voor ons de snelste manier om er in te kunnen rijden, onze huidige auto is een daihatsu Materia ook een Soul 2 jaar tevreden in gereden maar misten de 25 PK die de Kia meer heeft? Dindag 7 April kunnen we hem ophalen. Gelukkig bij Firma Tinholt goed geslaagt, en met dank aan Rob Medenblik waren de sidebars ook mogelijk Ben zeer tevreden over de firma Groetjes Els & Rob Edited April 9, 2009 by powerboot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Hoi Ronald, Welkom op het forum en v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronaldceed Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 Dankjewel El Rio-Grande. Tsja smaken in kleuren verschillen, toch vind ik weer de soul in een lichtere kleur beter uitkomen. Ik heb de Soul in het zwart gezien maar dan oogt ie toch wat kleiner dan hij is. En trouwens bijna iedereen rijdt al in een zwarte of grijze wagen haha. Groetjes Ronald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ata10 Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Hey! Nice pics!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts