Jump to content

Mijn Kia Soul 1.6 CVVT X-ecutive

Ronaldceed

Recommended Posts

Al sinds het conceptmodel van de Soul waren we al erg onder de indruk van het model.

Na lang wachten stond hij dan eindelijk in januari 2009 bij de dealers in Nederland.

En de Soul voldeed echt aan onze verwachtingen, hij is groot, hij is gewaagd en lekker stoer.

Je vind hem mooi of je vind hem lelijk maar wij waren op slag verliefd :?

Na 3 proefritten en meerdere dealers bezocht te hebben (en stevig onderhandelen over de inruilprijs van onze 3 jaar oude Peugeot 207) konden wij onze Soul vandaag bij de dealer ophalen.

De Soul trekt lekker vlot op en schakelt erg soepel.

En de stoelen zitten erg comfortabel en geven voldoende zijdelingse steun.

Het stuurt een beetje zwaarder dan onze Peugeot 207, maar dat komt natuurlijk door de 18 inch banden, maar is zeker niet hinderlijk.

Je hebt echt het gevoel alsof je in een grote SUV zit door de hoge zit.

Nadelen aan de Soul hebben wij na de eerste dag natuurlijk nog niet gevonden.

Een paar dagen na de introductie van de Kia Soul in Nederland heb ik naar een forum gezocht over de Kia Soul en had hem toen niet gevonden.

Daarom heb ik zelf maar een Kia Soul forum opgericht, niet wetende over dit forum.

Ik hoop dat ik er een beetje reclame over mag maken op dit forum en de link mag plaatsen.

[/url]http://kiasoulforum.messageboard.nl/index.php bij deze dan.

Groetjes Ronald.

O ja en hier enkele foto's van onze Soul.

KiaSoul005.jpg

KiaSoul007.jpg

Ook wij hebben een Kia Soul 1.6 CVVT X-ecutive Vanilla Shake wel een demo want na twee en halve maand Kroymans afwachten allen nu wel bekend,was dit voor ons de snelste manier om er in te kunnen rijden, onze huidige auto is een daihatsu Materia ook een Soul 2 jaar tevreden in gereden maar misten de 25 PK die de Kia meer heeft?

Dindag 7 April kunnen we hem ophalen.

Gelukkig bij Firma Tinholt goed geslaagt, en met dank aan Rob Medenblik waren de sidebars ook mogelijk

Ben zeer tevreden over de firma

Groetjes Els & Rob

post-1135-1297852780,87_thumb.jpg

post-1135-1297852787,55_thumb.jpg

post-1135-1297852787,71_thumb.jpg

post-1135-1297852787,86_thumb.jpg

post-1135-1297852788,03_thumb.jpg

Edited by powerboot

Dankjewel El Rio-Grande.

Tsja smaken in kleuren verschillen, toch vind ik weer de soul in een lichtere kleur beter uitkomen.

Ik heb de Soul in het zwart gezien maar dan oogt ie toch wat kleiner dan hij is.

En trouwens bijna iedereen rijdt al in een zwarte of grijze wagen haha.

Groetjes Ronald.