Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Gelukig bij firma Tinholt terecht gekomen na een drama bij Kroymans gehad te hebben,

Dank zij Rob Medenblik van Tinholt kreeg onze Soul een paar mooie sidebars

Groetjes Els & Rob

Edited by powerboot
  • 2 months later...
Posted
Groetjes

Hoi Els & Rob,

Met hoeveel centimeter verlaag je de bodem met de sidebars.

En zijn jullie er nog steeds blij mee na ongeveer 3 maanden.

Of zijn er dingen die je storen.

Groetjes,

relena

Posted (edited)
Hoi Els & Rob,

Met hoeveel centimeter verlaag je de bodem met de sidebars.

En zijn jullie er nog steeds blij mee na ongeveer 3 maanden.

Of zijn er dingen die je storen.

Groetjes,

relena

Hallo Relena als ze goed gemonteerd worden blijft de bodem gelijk,die van mij zijn op maat gemaakt door Tinholt, en wat de auto betreft zelf 3000 KM gereden was een demo het eenigste wat we nog konden kopen na veel ellende met Kroymans gehad te hebben,vinden wij het een kanjer,ik heb in het verleden 12 jaar taxi in Amsterdam gereden dus kilometers genoeg gehad en knappe auto`s rijdt nu 42 jaar auto dus ik dacht wel dat ik weet wat een auto is.maar als je hem hebt kom je er wel achter geloof me maar

Groetjes Rob

Edited by powerboot
Posted

Kan niet wachten tot die van ons komt en die sidebars zie ik dan ook wel zitten.

Iemand met zoveel ervaring als jij die deze auto een kanjer vindt zegd mij genoeg.

Bedankt voor de informatie.

Groetjes,

Relena

Posted
Kan niet wachten tot die van ons komt en die sidebars zie ik dan ook wel zitten.

Iemand met zoveel ervaring als jij die deze auto een kanjer vindt zegd mij genoeg.

Bedankt voor de informatie.

Groetjes,

Relena

Vergeten 1 nadeel? Er moet benzine in?

Posted
Vergeten 1 nadeel? Er moet benzine in?

Daar heb je gelijk in maar voor somige dingen betaal je graag wel eens een beetje meer. De geneugten van het leven zullen we maar zeggen.

Groet Relena

Posted

Ziet er mooi uit, maar ik moet ik mijn soul nog geleverd krijgen. Ik heb hem begin feb besteld maar nog geen indicatie wanneer ik hem krijg. Ik vind dat Kia hier toch een paar steekjes laat vallen. Ben afgeloppen week nog bij de dealer geweest en ga aankomende week weer maar dan om hem te vertellen dat Kia nog tot eind aug de tijd krijgt om te leveren. Zal het erg jammer vinden maar ik wil niet aan het lijntje gehouden worden, het is tenslotte geen brood wat ik koop.

Nogmaals het is een hele gave auto, maar na 6 maanden is mijn geduld toch wel op.

Posted
Ziet er mooi uit, maar ik moet ik mijn soul nog geleverd krijgen. Ik heb hem begin feb besteld maar nog geen indicatie wanneer ik hem krijg. Ik vind dat Kia hier toch een paar steekjes laat vallen. Ben afgeloppen week nog bij de dealer geweest en ga aankomende week weer maar dan om hem te vertellen dat Kia nog tot eind aug de tijd krijgt om te leveren. Zal het erg jammer vinden maar ik wil niet aan het lijntje gehouden worden, het is tenslotte geen brood wat ik koop.

Nogmaals het is een hele gave auto, maar na 6 maanden is mijn geduld toch wel op.

Ik moet je wel gelijk geven? maar als je je gedult bedwingen kan zal je er geen spijt van krijgen?

wij hadden hem al in jan bestelt bij Kroymans na een hoop ellende heb ik mijn geld terug gekregen en het contract laten ontbinden,veel geluk gehad er zijn mensen die niks meer terug krijgen?

Ben toen naar Firma Tinholt gegaan en heb een goede zaak met hun demo gedaan dat was het eenigste wat je nog kon kopen van Kia.

En ben erg blij met de auto gewoon een goede auto voor dat geld dus overweeg je keuze? veel geluk

Groetjes Els &z Rob

Posted

ik vind ze er goed staan onder julli soul.

mocht ik ooit nog eens een grote prijs winnen koop ik ook een soul.

het liefst zoals ze er toen mee adverteerde in het zwart met rode stickers en accenten.

gr ronald

Posted
Gelukig bij firma Tinholt terecht gekomen na een drama bij Kroymans gehad te hebben,

Dank zij Rob Medenblik van Tinholt kreeg onze Soul een paar mooie sidebars

Groetjes Els & Rob

Wat kosten de sidebars eigenlijk en heb je een adres.

Groetjes,

Relena

Posted
Wat kosten de sidebars eigenlijk en heb je een adres.

Groetjes,

Relena

Als je Firma Tinholt belt en vraagt naar Rob Medenblik die kan je verder helpen Tel:023 538550 deze zijn op maat gemaakt en top klasse roestvrijstaal als je zegt dat je het van Rob Molenkamp weet dan weet hij wat je moet hebben.

Groetjes Rob

Posted (edited)
Als je Firma Tinholt belt en vraagt naar Rob Medenblik die kan je verder helpen Tel:023 5385550 deze zijn op maat gemaakt en top klasse roestvrijstaal als je zegt dat je het van Rob Molenkamp weet dan weet hij wat je moet hebben.

Groetjes Rob

Dank je wel voor de snelle reactie.

Zal eerst moeten wachten tot we onze soul krijgen maar daarna.....

Groetjes,

Relena

Edited by Relena
Verkeerd telefoonnummer is gewijzigd
Posted
We hebben onze Soul nog leuker? gemaakt andere spoiler spatlappen chroome deurgrepen +een armsteun die miste ik wel.

Groetjes Els & Rob

Maak ons niet gek de deurgrepen en ook de armsteun brengt ons op idee

Posted
Ja dat laatste is zeker waar,in onze vorige auto hadden wet ook,dus miste ik de armsteun erg maar moest wachten tot de KIA weer onderdelen kon leveren.

dus sinds vandaag is onze Soul compleet ?

P.S. ik wil je niet gek maken hoor maar het zijn wel leuke en handige hebbe dingen en maakt de auto leuker?

Groetjes Els & Rob

Gelijk heb je.

Relena

• 5 months later...
Posted (edited)

Ik heb ook nog wat foto's van de Misutonida delen op de Soul voor jullie.

Mvgr

Venga-egb

GP-243-ix.jpg

GPO-243-ix-40.jpg

TPS-243-ix-40.jpg

Edited by Venga-egb
2e en 3e plaatje
Posted

Nou, daar mag je wel een 26 inch breedbeeldscherm voor inzetten!!

Posted
Nou, daar mag je wel een 26 inch breedbeeldscherm voor inzetten!!

Het eerste plaatje was VEEL te groot! Sorry!

Mvgr

Venga-egb

Posted
Het eerste plaatje was VEEL te groot! Sorry!

Mvgr

Venga-egb

Hahaha, het zij je vergeven!

Posted (edited)
Ziet er niet slecht uit moet ik zeggen.

Het is ook mooi spul.

Je hebt geen echt probleem als je iest zachtjes raakt omdat het van GEPOLIJST rvs is genaakt en niet van VERCHROOMD rvs zoals dat bij Cobra het geval is.

Edited by Venga-egb
tikfout