Colombe Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 (edited) Hallo leden, Ik heb altijd moeite om bij een club te willen horen die bereid is om mij als lid te accepteren. Maar toch, bij dezen. Ben ook een van de mensen die een Kia heeft besteld (Pro ceed) maar die meteen met 'the power tot surprise' wordt geconfronteerd: tussentijdse prijsverlaging, Kroijmans, faillisement Kia Nederland. Maar heb wel het vertrouwen dat het allemaal goedkomt. Ik stuur wel een briefje naar mijn dealer als de bestelde auto niet op de afgesproken tijd komt (eind april), herinner hem wel aan het feit dat het contract hiermee ontbonden zou kunnen worden, houd wel druk op de ketel. Zodra ik de auto heb en in Zweden ben geweest zal ik 'm als 'imagemark' bij mijn forumberichten zetten. De Proceed wordt/is piston grey, het valt dan met name niet zo op als je in Zweden een stuk gereden hebt, je auto kan ongelooflijk onder het stof zitten. We wonen daar vlak bij waar de Swedish Rallye voorbij komt, veel onverharde wegen. Ja fotoos, ik heb wel iets van 'het is maar blik', alvast mijn excuses voor deze afwijking, ik zie liever mijn vrouw, mijn dochters of mijn kleinzoon op de foto. Maar daar is dit forum niet voor, die is voor de uitwisseling van ervaringen, ik zie ernaar uit. Ik zal meer een lezer zijn dan een schrijver, groet, Corneille Colombe Edited April 14, 2009 by Colombe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts