Gast Stief Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fwww%2Egpspower%2Enet%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D343232&share_tid=343232&share_fid=107904&share_type=t iGO_Nextgen_9.19.5.612525_Kajoe_Pongo_S100__19-05-16 superfast and smooth Quote
Gast Stief Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 Als ik tijd heb zal ik morgen wel een pakketje uploaden Quote
Sjonster Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Ik heb inmiddels de laatst nieuwe mappen en werkende igo nextgen gedownload.. werkt eigenlijk goed, behalve dat ik niet he noorden boven heb... bij navigeren (of tijdens gewoon rijden) blijft het beeld de pijl niet volgen... iemand een idee hoe dit kan verholpen worden?... mochten er mensen zijn die ook de nieuwe versie willen omdat zij er niet aan kunnen geraken dan hoor ik dat graag. Edit: Het is al verholpen, de oplossing bleek de map 'save' te legen... daarna micro sd terug geplaatst en hij werkte. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
moneywim Geplaatst 28 November, 2016 Geplaatst 28 November, 2016 Hoe zit het bij jullie met het mixen van het geluid van je radio en die van e GPS werkt dat? Ik krijg het hier met Android niet voor elkaar, het is of de navigatie instructie of de radio/mp3 maar niet zoals bij het originele gemixedVerstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Stief Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 Bij de windows modellen kun je volume voor radio en navi apart instellen. Navi geluid dimt staat dan iets harder dan radio.Bij andere bronnen zoals mp3 gaan ze door elkaar. Quote
moneywim Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 Bij de windows modellen kun je volume voor radio en navi apart instellen. Navi geluid dimt staat dan iets harder dan radio.Bij andere bronnen zoals mp3 gaan ze door elkaar.Bedankt voor het antwoord het gekke is als ik nextgen net geïnstalleerd heb werkt het dimmen van de radio goed, zo gauw ik de navigatie toe wijs aan de navigatie hardware button werkt het dimmen van de radio niet meer.Zal eens verder zoeken het is wel chique namelijk de radio iets gedimt door speelt en je dan de gesproken tekst hoort.Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
moneywim Geplaatst 30 November, 2016 Geplaatst 30 November, 2016 Nog even een vraagje heeft iemand hier de originele inhoud van het micro SD kaartje dat geleverd wordt bij de auto radio? De mijne is gecrashed.....Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Stief Geplaatst 1 December, 2016 Geplaatst 1 December, 2016 Meestal wordt er standaard geen sdkaartje geleverd maar is het optioneel.Wat heb je precies nodig?Wat is gecrashed? Doet ie het helemaal niet meer of werkt alleen Navi niet? Quote
moneywim Geplaatst 2 December, 2016 Geplaatst 2 December, 2016 Meestal wordt er standaard geen sdkaartje geleverd maar is het optioneel.Wat heb je precies nodig?Wat is gecrashed? Doet ie het helemaal niet meer of werkt alleen Navi niet?De standaard navigatie doet het niet meer,bij Android zitten (denk ik) de kaarten etc.. Op het externe SD kaartje dus als ik nu op navigatie druk krijg ik de melding please insert SD kaart...Heb al geprobeerd om kaarten in de standaard. Mappen te zetten zoals dat bij primo hoort maar dan nog doet ie het niet....Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Stief Geplaatst 2 December, 2016 Geplaatst 2 December, 2016 Heb je het kaartje al geprobeerd te lezen op een computer? Quote
moneywim Geplaatst 2 December, 2016 Geplaatst 2 December, 2016 Heb je het kaartje al geprobeerd te lezen op een computer?Ja en ook al met recovery software,Hij wordt als RAW gelezen of helemaal niet,De recovery software vind de hele kaart niet....Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.