Ga naar inhoud

Igo Nextgen


Ri026

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2

 

Heb jij al ontdekt waar je de pijl kan veranderen in een ander symbool (lees auto)

 

 

Ik heb het gevonden, gewoon nieuw gebruikers profiel aanmaken.

 

Nu nog een witte 3d Rio zien te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als dat data en branding zijn zou ik het niet doen, die moeten .zip zijn.

Het ziet er net wat mooier en strakker uit dan de huidige versies.. Is het allemaal werkend? Ik las toentertijd op de gps forums dat niet alle mappen werken oid.

Ik hoor graag jullie bevindingen en dan zal ik er ook maar eens aan gaan geloven .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Link werkt!  Heb nu een heel pakket zipbestanden, heeft iemand een how-to voor deze dummy?  Hoe krijg ik alles in het juiste formaat op mijn sd kaart, mijn china navi is identiek aan die van de pimpmasters. Uitleg mag evt ook via PB.

 

:online2long:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

Ik heb nextgen er weer afgegooid. Teveel bugs. Stem volume niet goed instelbaar. Verschillende talen in het menu en kleinere toetsen voor het invoeren van adressen enz..

Ik heb nou ook niet echt grote voordelen gevonden ten opzichte van iGoPrimo :no:

En daarbij ik heb het idee dat IGO ondanks ik al het overtollige uit Nextgen heb gesloopt. Sneller en soepeler draait dan Nextgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Draai al een tijdje NextGen. Heb verschillende versies en verschillende builds met skins geprobeerd. Niet allemaal werken even goed maar heb nu een die zeker goed bevalt. Heb zowel de laatste Here Maps 2015 q4 (Navteq) als die van TomTom december 2015.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...