Excessed Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Goedemiddag, Mijn naam is Roy Toonen en, zodra de financiering rond is, de trotse eigenaar van een 2013 Kia Rio 1.2 CVVT Super Pack in graphite grey. Ik hoop de Rio ergens deze, of volgende, week op te halen. Verder heb ik hiervoor 4.5 jaar een Toyota Starlet gereden uit '98 en hopelijk gaat de Rio mij minimaal net zoveel leuke kilometers opleveren!Helaas heb ik een zwak voor accenten en personalisering, dus ik ben van plan het een en ander te "customizen" naar eigen smaak.Dit is de Rio: Ik houd van rode accenten op een auto, dus ik ben in elk geval van plan rode alloygators te laten plaatsen zowel voor velgbescherming en looks. Ook wil ik de rode koreaanse logos plaatsen. Mocht je vragen, of tips!, hebben hoor ik dit graag Quote
Guest GreyGriffin Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Dag Roy, Welkom op dit forum! De Rio staat mooi te glimmen, veel plezier met de auto en ik ben benieuwd naar de rode accenten. Quote
Guest Vitara 2 Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Hallo Roy, Welkom op het forum, rode accenten hmmmmm er is nog een lid (niet echt actief) die een graphite grey heeft met Rode accenten. Niet mijn smaak maar dat heb je nou eenmaal Wat betreft de alloygators, ik heb ze ook, zien er niet alleen mooi uit maar ook perfecte bescherming. Quote
Excessed Posted March 21, 2016 Author Posted March 21, 2016 En de emblemen heb je ook, alleen dan zwart Stiekem wel heel benieuwd naar die wagen met graphite grey met rood. Toevallig een linkje of naam o.i.d.? Mijn zoekopdracht levert niks op Quote
Guest Vitara 2 Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Ik hou er ook van om mijn auto te personaliseren, maar dan wel met een beetje stijl.Dus ben heel nieuwsgierig hoe jij je Rio straks gaat doen.DIT hieronder is dus niet echt mijn ding Quote
Excessed Posted March 21, 2016 Author Posted March 21, 2016 Mijn idee was voornamelijk enkel rode logos, en rode alloygators. En wellicht de chromen lijst om de grille heen. Dus echt minimalistisch Dit is mij ook iets too much Quote
Guest Vitara 2 Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Jij snapt hem Denk dat dat best mooi kan worden. Alvast veel plezier met het bedenken wat het "allemaal" gaat worden. Quote
Excessed Posted March 21, 2016 Author Posted March 21, 2016 Thanks! Gaat helemaal goed komen ben ik bang Alleen geen idee hoe de alloygators op phantom velgen staan Quote
Guest Vitara 2 Posted April 6, 2016 Posted April 6, 2016 Kwam deze tegen, en dacht die moet ik ook even delen Quote
Excessed Posted April 16, 2016 Author Posted April 16, 2016 Die is zeer gaaf Ik heb de auto inmiddels al 2 weken, en op gecupte achterbanden na bevalt deze zeer goed. Aankomende maandag nieuwe banden laten plaatsen (Michelin) met rode alloygators. En vanmiddag wellicht even de rode hypersonic 3m tape monteren in de grille. Quote
Guest Vitara 2 Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 Ik ben wel benieuwd naar de foto's van de Hypersonic. Wil ik ook wel in mijn grille maar ben bang dat deze niet blijft plakken. Het zwarte plastic van de grille bevat een soort van silicone waardoor er bijna niets op blijft plakken. Ik heb nu rode striping tape maar zou ook liever Hypersonic hebben. Quote
Excessed Posted April 16, 2016 Author Posted April 16, 2016 Ik kan je vertellen, de tape valt er net zo vrolijk weer vanaf dus.Inderdaad een soort siliconen wat er voor zorgt dat er niks op blijft plakken helaas.. Maar onderin blijft het dus wel zitten zie ik? Quote
Guest Vitara 2 Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 Ik kan je vertellen, de tape valt er net zo vrolijk weer vanaf dus. Inderdaad een soort siliconen wat er voor zorgt dat er niks op blijft plakken helaas.. Maar onderin blijft het dus wel zitten zie ik? Nou daar blijft het ook niet van harte zitten hoor. Ik had eerst een soort hypersonic (uit Hongkong) dat viel er zo vanaf. Daarna geprobeerd met Wrapfolie maar ook dat bleef niet zitten. Nu heb ik goedkope stripping tape (gekocht in een duitse supermarkt) wat heel goed plak. Maar ook daar moet je voorzichtig mee omgaan. 1 keer hogedruk er op en hij is er ook vanaf. Quote
Excessed Posted April 17, 2016 Author Posted April 17, 2016 Hoe ga ik dit dan rood maken :'(Eerst morgen de nieuwe banden en alloygators maar eens doen, dan verder denken Quote
Guest Vitara 2 Posted April 17, 2016 Posted April 17, 2016 Ben wel benieuwd hoe de alloygators staan op de Phantom velgen (foto's) Ik zit te denken om een gedeelte van de bumper, onder de onder grill rood te laten wrappen. Heb wel al zo een paar ideetjes moet mijn vaste wrapper er ook maar eens naar laten kijken. Zo iets dus (ff een snel photoshopje) P.s. Je AS hobby ziet er ook cool uit Quote
Excessed Posted April 17, 2016 Author Posted April 17, 2016 Dat is ook wel een cool idee ja! Ik moet maar eens rustig na gaan denken wat ik en hoe ik dat rood kan maken. Moet zeggen, ik vind de facelift wel erg gaaf qua mistlampen.. Helaas nog niks kunnen vinden voor de 2013 rio wat dit na bootst.. Hehe, ja dat is wel een leuke (en ook dure) hobby ja! Zeer veel lol in. Quote
Guest Vitara 2 Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Ach alle hobby's mogen geld kosten. Ik fotografeer en af en toe een nieuwe lens of boddy en ik ben ook weer een smak geld kwijt. En om op lokatie te kunnen fotograferen moet ik behoorlijk reizen. Maar alles voor voor de lol. Quote
Excessed Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 Das weer een andere hobby welke ik ook nog doe, fotograferen en video's maken Gelukkig echt voor de hobby, dus niet al te veel lensen en body's haha Helaas wil je altijd weer wat nieuws Quote
Excessed Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 Vandaag dus bij de bandenboer hier in Groesbeek geweest en een setje Michelin Primacy3 banden laten plaatsen i.c.m. Alloygators. Zie hier het resultaat: Voor: Op de brug: En het resultaat mag er wezen op de Phantom velgen: 1 Quote
Guest Vitara 2 Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Mooi bezig .... Nu kijken hoe je verder rode accenten op de Rio kan laten terug komen maar dit is al helemaal top. Quote
Excessed Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 I agree, ik vind het zeker niet misstaan. Zeer gaaf stiekem! En man wat een verschil in geluid zeg. Net ook maar even het voertuig toegevoegd in de garage Daar verder bijhouden dus Quote
Guest Vitara 2 Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Ik zit te denken om een gedeelte van de bumper, onder de onder grill rood te laten wrappen. Heb wel al zo een paar ideetjes moet mijn vaste wrapper er ook maar eens naar laten kijken. Zo iets dus (ff een snel photoshopje) Zaterdag gaan ze bij yourcarwrap.nl er mee aan de gang. Zal rood worden met een dun zwart lijntje om hem mooi af te laten steken Quote
Guest Vitara 2 Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Roy, ik las in je garage dat je tips zoekt voor een kortere antenne. Ik heb een antenne van een alfa 156. (kost iets van €9) Quote
Recommended Posts