Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh die zijn wel een stuk kleiner zo te zien, hoe is het ontvangst van de antenna? 

Als deze vergelijkbaar is is het wel de moeite waard :)

p.s. zeer benieuwd naar de wrapping (en de kosten ook :P )

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ontvangst is goed, alleen op echt afgelegen plekken merk je dat het ontvangst iets minder is. Nu is het ontvangst van de Witson sowieso minder dan de originele radio.

Van het wrappen zal ik zaterdag wel ff foto's posten. En de kosten zijn €30 (is iets van een klein uurtje werk)

Geplaatst

Ik twijfel tussen een kaartupdate aan te schaffen, of een compleet nieuw witson (of ander merk) systeem.

Je kan volgens mij wel echt veel meer met een android nav systeem dan met de oem van kia zelf.

Kan je er wat meer over vertellen? Ik kan zo snel niet echt een uitgebreide review vinden.

Werkt tomtomgo hier bijvoorbeeld een beetje prima op? :)

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb een wat "oudere" Witson. En die draait op WinCe. Hierdoor is tomtom moeilijk tot niet te installeren. De meeste Witson gebruikers hebben iGO als navigatiesoftware. Het voordeel van iGo is dat er zeer regelmatig kaartupdates zijn en die op verschillende plekken op internet gratis te verkrijgen zijn ;)

Er zijn wel al wat forumleden die een Witson hebben met Android. Maar ik heb nog niemand gehoord die tomtom Go heeft draaien. Ikzelf ben ook verwend gebruiker van Go op mijn telefoon. Maar vindt iGO zeker niet slecht.

Geplaatst

Ik ben eens benieuwd of ik ergens een voor en nadelen lijstje kan vinden betreffende de originele navigatie en een witson of ander merk. 

De originele vind ik echt beperkt, voornamelijk het telefoonboek en media vind ik primitief ogen.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Dit is het geworden ....

2 man 45 minuten bezig geweest, uiteindelijke kosten €20,-

26d2c6ad7c1033a6a64ada4be660904a.jpg

image_url-1869-1461400543.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...