Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

foto,s en film kijken op radio/nav af fabriek van rio 2015/2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goede avond

wie weet welk bestand ik moet gebruiken om op mijn radio/nav van mijn rio uit 2015 is er een zonder cd speler.

heb een keer een usb stick gebruikt van een leverancier en daar kwam een foto op het scherm alleen heb ik deze stick leeg gemaakt zonder eerst te kijken welk bestand het was dom dom dom. maar het moet kunnen en ook een film kijken , maar omdat ik geen cd speler heb vraag ik mij af hoe ik een film over moet zetten op een stick die dan kan afspelen op de radio/usb aansluiting.

met vriendelijke groet

john

Geplaatst

Foto's is meestal JPG, video kan veel zijn, ik zou MP4, MOV en AVI proberen, gewoon drie filmpjes met die indelingen zoeken, op een stick zetten en kijken wat er speelt en wat niet...

Geplaatst

Tot nu toe lukt alleen de foto functie. Zou wel leuk zijn als je ook een video kan afspelen. Dat miste ik wel ik wel in mijn Rio.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...