kevinb Geplaatst 9 April, 2016 Geplaatst 9 April, 2016 Hoi, Heb sinds kort een kia rio. ben op zoek gegaan naar een steenslag protector, en is nergens te vinden. Iemand enig idee of tie wel bestaat voor een kia rio. Gr kevin Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 April, 2016 Geplaatst 9 April, 2016 Op ebay.com heb ik ze wel zien staan. Zowel zichtbare (bug beflector) als onzichtbare folie Maar misschien ook even een voorstelrondje doen ...Vinden wij hier altijd wel leuk Verstuurd vanaf mijn Note met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 9 April, 2016 Geplaatst 9 April, 2016 Zoek het topic met accesoires voor de rio maar eens op en lees deze maar eens Door dan ga je schrikken wat er allemaaal is te koop voor je rio of kijk eens op mijn facebook daar is een foto album met van alles en nog wat aan accessoires die je wel ergens kunt kopen Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 April, 2016 Geplaatst 9 April, 2016 Maar misschien ook even een voorstelrondje doen ...Vinden wij hier altijd wel leuk http://www.kiaclub.nl/forum/39-nieuwe-leden-introductie/ Quote
kevinb Geplaatst 9 April, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 April, 2016 Oke! Dankjewel. Ik zal me wel even voorstellen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.