high power Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Weet iemand hoe je zo'n puntje onzichtbaar maakt. Quote
wes1990 Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Normaal kan je bij de meeste auto-parts dealers een lakstiftje krijgen om steenslag te verbergen, moet je alleen even je lakcode opzoeken in de papieren van de wagen om de juiste kleur te vinden Quote
Jack_z Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 het is wat wes zegt, even met een kleuren lakstift aanstippen en dan daarna even met een blanke lak stift aanstippen en dan licht met meguiars polish mooi glad wrijven Quote
Jeroensw Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Probeer alleen niet met het standaard kwartje te smeren ik heb een paar penceeltjes bij de action gekocht hier kun je het steenslagpuntje mooi aanstippen Echt onzichtbaar word het nooit maar wel beter als zonder lak Wel even ontvetten voor het lakken. Lakstift gewoon bij de dealer halen die hebben setjes met kleur en blanke lak Quote
xtra40 Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 ook kun je bij de dealer stikkerfix krijgen dat zijn stikkertjes in de kleur van de auto die plak je er over heen en daar schijn je niks meer van te zien Quote
Specialmade Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Weet iemand hoe je zo'n puntje onzichtbaar maakt. Je kunt ook Stickerfix proberen. Werkt erg makkelijk en is nagenoeg onzichtbaar. Zie hier voor meer info. (even naar beneden scrollen) Suc6 Grtz. Specialmade Quote
skoebidoe Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Weet iemand hoe je zo'n puntje onzichtbaar maakt.gaatje inboren en Mercedes ster op monteren 1 Quote
Specialmade Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 gaatje inboren en Mercedes ster op monteren image.jpg Als ik in een Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi Grtz. Specialmade 1 Quote
Guest Warmentuuter Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 of met een sate prikker werkt ook goed Dit werkt beter als een kwastje. Daarna even polijsten en klaar ben je Quote
Recommended Posts