steevo2184 Geplaatst 6 Mei, 2016 Geplaatst 6 Mei, 2016 Hallo iedereen, hier mijn intro. 31 jaar wonend in Bergen op Zoom met mn vriendin. Momenteel rijden we een 2014 Kia optima 2.0 hybrid super pack en een Lupo 3L. Daarvoor hadden we een Kia Cerato 2.0 Sport. De Lupo is mijn hobby auto en ik ben ook lid van de 3L club Nederland. Nog steeds lachend 1 op 30 rijden is fantastisch. De optima is in 2014 gekomen. Ik had de auto al gezien in de USA en Seoul tijdens en werkreis en was echt onder de indruk. Dus toen ik hoorde dat hij naar NL kwam was de beslissing makkelijk. Km stand staat nu op 118.000 en ik rij er nog steeds elke dag met een smile in. Hij valt enorm op en reacties van mensen zijn nog steeds geweldig. Hoe vaak mensen wel niet kijken en verbaasd zijn is geweldig. Afijn, de fotos! Ben ook een fervent detailer dus de autos worden regelmatig goed gewassen. En de Lupo! Uiteraard ook mooi schoon. Quote
steevo2184 Geplaatst 6 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2016 Oh. En de 5e kom ik ook naar de Meern toe waarschijnlijk. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Mei, 2016 Geplaatst 6 Mei, 2016 Hallo steevo's Welkom op het forum, is en blijft idd een mooie wagen de Optima. En de kleur tja wat zal ik zeggen. Een mooiere had je niet uit kunnen kiezen. En wat betreft detailing, er zitten hier op het forum ( inclusief mijzelf) ook een aantal fanatiekelingen. Altijd een fles CG speed & wipe en een paar microvezel doeken in de auto. Ik sta dus regelmatig de auto even bij te werken. Zeker met wit is dat een must. Quote
ludoke Geplaatst 6 Mei, 2016 Geplaatst 6 Mei, 2016 @Lourens,mag ik vragen waar je de CG speed & wipe koopt ? Wil ook wel zo een fles in mijn nieuwe Cee'D. Is het in Begie of Nederland te verkrijgen ? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Mei, 2016 Geplaatst 6 Mei, 2016 @Lourens,mag ik vragen waar je de CG speed & wipe koopt ? Wil ook wel zo een fles in mijn nieuwe Cee'D. Is het in Begie of Nederland te verkrijgen ?Ik koop het per gallon bij autowasshop.nl Maar ze hebben het ook in kleinere flessen. Autowasshop.nl zit toevallig 3 straten bij mij vandaan dus als ik iets nodig heb rij ik er gewoon even langs. Het bedrijf is een onderdeel van advantagedesign en zij tinten ook ramen en wrappen auto's. Mocht je graag iets willen hebben en je komt ook naar de meeting. Wil ik best wat voor je meenemen. Sorry heel erg off topic Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.