Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Komende week wordt er een appplicatie ingebouwd waardoor ik op mijn smartphone mijn auto kan  "beheren" .

Zaken zoals bandenspanning, tankinhoud etc etc. zijn er op te zien.

Tevens zit er een gps locator in, zodat ik kan zien waar mijn Sporty is els iemand hem "geleend" heeft.

Test duurt een half jaar. Ik zal belangrijke zaken hier melden.

Geplaatst

Een mooie en handige voorziening, gelukkig wel in eigen beheer.

Kia Nederland heeft ook een eigen app uitgebracht. Ik vermoed echter dat KMNL af en toe meekijkt met deze app. Bijvoorbeeld een accelerator meter geeft info door. Ik zet er wel mijn vraagtekens bij...

Wat als je met je auto vaak op de grens rijdt en motorproblemen krijgt, kan Kia NL dan de garantie intrekken of op onderdelen afkeuren?

Deze discussie hebben wij als KCG ook in Breukelen gevoerd. Hier werd niet verder op ingegaan, maar dat de mogelijkheid er is, is zeker wel aanwezig.

Er moet eerst meer duidelijkheid komen over het gebruik en toepassing van de app, voordat ik er echt mee aan de slag ga.

Geplaatst

Ik moet nog een jaar wachten (-2maanden) dan mag er zo wie zo een chip in de SP3 :tt1:

(Note: dan is de garantie bijna weg +1 jaar nog)
Waarom wacht ik daar eigenlijk mee.............?

:detective:  (i know)

• Like 1
Geplaatst

Krijg het kastje half juli (eerst vakantie).

Heb ze ook gevraagd wanneer de Apple CarPlay update komt, helaas daar nog geen reactie op gekregen..

• 4 weken later...
Geplaatst

Iemand een idee hoe deze app werkt?

Heb het kastje laten inbouwen maar verder geen gebruiksaanwijzing gehad :) 

Geplaatst

Geen uitleg?

Dan zou ik terug gaan; in mijn ogen is de levering dan niet compleet...

Ze wisten het gewoon niet, dan ben je snel klaar :D

Dit was de eerst die ze installeerden zeiden ze.

Daarom mn hoop gevestigd op een forummer...

Heb Kia ook gemaild en geprobeerd te bellen, maar tel-nummer was 1 cijfer te kort.

Hendig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...