Jump to content

Motor loopt onverklaarbaar warm (Kia)

Recommended Posts

<p>Inderdaad begrijpelijk hoor, dat jullie dat spul gebruikt hebben, zeker als het ver weg van huis gebeurt.<br /> Lijkt me toch dat een goede garage moet kunnen uitzoeken waar het probleem zit. De lijdingen van en naar de kachel moeten toch te controleren zijn.<br /> <br /> Of er een goed middel bestaat om dat lekspul op te lossen weet ik niet. Ze zijn ook niet allemaal hetzelfde en werken soms met andere middelen.<br /> <br /> Het zou me overigens niet verbazen dat er ondertussen meer aan de hand is dan een verstopping. Als ondertussen door vaak heet gelopen te zijn, de koppakking wel is gaan lekken, dan kan je meer dan 1 probleem hebben. Maar ook dat moet iedere garage kunnen uitzoeken.<br /> <br /> Bedenk wel dat sommige merk dealers minder vaak met dit soort reparaties te maken hebben. Oudere wagens en hun problemen op die leeftijd zien zij minder vaak, omdat die vaker naar de toch wat goedkopere "universeel" garages gaan. Ik heb ook zo wel eens problemen meegemaakt waar de dealer geen antwoordt op had, en de garage om de hoek het zo oploste.</p>

Lees het hele artikel