amsterdam2225 Posted July 23, 2016 Posted July 23, 2016 Beste lezers, Ben al een tijdje bezig middels het Net op een betaalbare manier aan stoelverlengers te komen en die ook te laten installeren. Heb begrepen als ik de stoelverlengers apart koop en ze door een willekeurige garage laat monteren mijn auto niet meer verzekerd is; is dat zo? En wat is een erkend bedrijf op dit gebied en wat niet. Moet de garage bij de Bovag aangesloten zijn, of wat. Woon in Amsterdam en heb 4 jaar geleden in Zuid-Oost, Hoogoorddreef, voor 250 euro bij een stoelverlenger leverancier en installateur Ellermeyer bij mijn toenmalige Skoda Octavia stoelverlengers laten installeren. Bij de (veel kleinere) Picanto betaal ik nu bij hetzelfde bedrijf 450 euro! Aan de inflatie kan het niet liggen, die is bijna tot het cijfertje 0% gezakt. Weet iemand misschien, heb me rot gezocht, of er in de provincie Utrecht, Noord-Holland of Zuid-Holland een goede installateur is die me tevens de stoelverlengers kan leveren? Dat zou ik erg fijn vinden. Als dat niet gaat dan apart te doen. Ben 191 centimeter lang en mijn scheenbeen ervaart, zachtjes uitgedrukt de console niet echt als prettig. Ben verder tevreden met de auto dus wil geen andere exemplaar. Ook financieel is het voor mij een uitkomst. Met dank voor een eventuele reactie! Marc, Quote
Kiaad Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 http://www.beverautoaanpassingen.nl/aanpassingen/hoe-kom-ik-in-de-auto/verlengde-stoelslede Quote
Towerom Posted July 26, 2016 Posted July 26, 2016 Wanneer ik mijn volgende auto aan ga schaffen, zal ik ook zoiets laten doen.In Den haag heb je https://www.anders-auto.nlKosten circa 260,- Quote
amsterdam2225 Posted August 18, 2016 Author Posted August 18, 2016 Bedankt voor de suggesties. Heb net een offerte aangevraagd bij Beverauto. Na een 4-tal dagen nog geen reactie mogen ontvangen. 260 euro bij Anders-Auto is goed te betalen. Heb ik wel een ritje voor over. In Amsterdam zal die mogelijkheid er ook wel zijn, maar kon hem tot nu toe niet (betaalbaar) vinden. Marc Quote
Recommended Posts