Tonrio64 Geplaatst 1 Augustus, 2016 Geplaatst 1 Augustus, 2016 Ik ben met trots bezitter van een kia rio 1.4vvtl bj2012 het is de super pack uitvoering. Nu zit er zo,n standaard auto radio in van kia ingebouwd. Mijn vraag is wat voor merk/type radio navigatie van kia zit er standaard in de kia rio super pack. Of zijn er alternatieven er voor ook zou ik graag met dab+ ontvangst willen hebben. Zaterdag nog in de kia ceed gt line uitvoering gereden de 3cilinder 1.0 120pk gereden en daar zat ook een kia navigatie met dab+ ingebouwd het merk/type is mij ook niet bekend graag zou ik hier meer info over willen weten. Alvast bedankt Quote
Nieles Geplaatst 1 Augustus, 2016 Geplaatst 1 Augustus, 2016 De rio heeft standaard geen navigatie ingebouwd Quote
Tonrio64 Geplaatst 1 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2016 Als ik op mp kijk dan zie ik toch regelmatig dat er kia rio,s zijn waar toch dubble din navigatie in zit. En kijk nu maar bij kia zelf bij de rio zit er gewoon navigatie ingebouwd. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 1 Augustus, 2016 Geplaatst 1 Augustus, 2016 Waarom wil je DAB radio hebben, Nederland loopt nog aardig achter op dit gebied. Ontvangst is op veel plaatsen heel matig. Ik spreek uit ervaring, heb m'n radio het grootste deel van de tijd op FM staan. Jammer dat ik dan m'n favoriete zender moet missen maar helaas. Quote
Tonrio64 Geplaatst 1 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2016 In het gebied waar ik woon hoor ik alleen maar veel duitse radio stations op fm vandaar dat ik wil overstappen op dab+ en ook dat het nu bijna standaard op elke auto radio al zit. Quote
Goldy Geplaatst 2 Augustus, 2016 Geplaatst 2 Augustus, 2016 In het gebied waar ik woon hoor ik alleen maar veel duitse radio stations op fm vandaar dat ik wil overstappen op dab+ en ook dat het nu bijna standaard op elke auto radio al zit. Ik heb in mijn rio uit 2013 een pioneer avic-F840BT. Dit was toendertijd een actie van Kia. Deze heeft een goede radio ontvangst (midden Nederland) en goede navigatie. Quote
Mclaren2016 Geplaatst 2 Augustus, 2016 Geplaatst 2 Augustus, 2016 Ik heb in mijn rio uit 2013 een pioneer avic-F840BT. Dit was toendertijd een actie van Kia. Deze heeft een goede radio ontvangst (midden Nederland) en goede navigatie. Ik de 860BT Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.