El-Rio-Grande Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Al enige tijd viel mij in mijn Rio op dat de vloermat (bestuurdersplek) behoorlijk aan het slijten is. Er zijn een aantal gaten in ontstaan. Nu heb ik dit nog niet eerder met een auto zo mee gemaakt, maar zijn er ook andere Rio rijders die dit probleem hebben? Wat is Quote
Tazteam Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Erg creatief, hopelijk is dit een methode om de levensduur aanzienlijk te verlengen. Philip Quote
El-Rio-Grande Posted May 11, 2009 Author Posted May 11, 2009 In navolging op mijn eerdere post even 2 foto's: Het voor en na... Ik hoop inderdaad dat dit de levensduur voorlopig verlengt. Als niet, dan ben ik er nu geen godsvermogen aan kwijt. De decomat kostte 3 euro voor een rol waarmee ik het gerust nog eens over zou kunnen doen... Groeten, Peter Quote
Rio-man Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Mijn matten zijn na ruim een ton nog prima. Wat ik wel heb, is een extra verdikking op de plaats waar jij die gaten hebt zitten. De gemiddelde levensduur van matten is niet echt te bepalen. Logisch is uiteraard dat dunne matten sneller "op" zijn dan dikke. Quote
cees70 Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 hallo ja ik heb hetzelfde met mijn rio 2008 nu 10.000 km weg op gas, en ook gaten in de mat ,maar ben naar de daeler terug geweest en gaan een nw bestellen,service van de zaak ,maar het is wel snel en kan denk niet iedere 10.000 komen voor nw matten,mooie oplossing wel dit met die plaat erop. groetjes cees Quote
Martin Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Je kunt nieuwe matten op internet (matten online e.d.) bestellen, de kosten zijn beperkt en er zijn diverse kwaliteiten voor redelijke prijzen. Heb dit zelf ook gedaan (KIA Joice) en een goede ervaring mee. Quote
brouwer2001 Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 hoi peter, ziet er leuk uit die traanplaat motief maar laat het niet snel weer los? denk dat je ook weet dat je via marktplaats matten kan kopen, die opmaat zijn voor nog geen 30 euries. maar het geeft wel een raci look die traanplaat. net nog de mijne bekeken maar die zien er nog goed uit ik weet niet of die vervangen zijn toen ik de auto gekocht hebt. gr ronald Quote
El-Rio-Grande Posted May 14, 2009 Author Posted May 14, 2009 hoi peter,ziet er leuk uit die traanplaat motief maar laat het niet snel weer los? denk dat je ook weet dat je via marktplaats matten kan kopen, die opmaat zijn voor nog geen 30 euries. maar het geeft wel een raci look die traanplaat. net nog de mijne bekeken maar die zien er nog goed uit ik weet niet of die vervangen zijn toen ik de auto gekocht hebt. gr ronald De deco traanplaat mat is aan de vloermat gelijmd met lijm uit een lijmpistool. (dus heet!) De aanpassing bevalt erg goed moet ik zeggen en oogt ook fraai. Als na een maand deze mat nog steeds goed is, volgt de bijrijderskant op dezelfde wijze, om het toch weer Quote
allstars Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Ongeveer een jaar later maar goed, mijn rio matten waren na 5000km al kapot, heb toen nieuwe gehad. Maar deze houden het niet lang meer vol en gaan we gewoon weer terug.. Huig Quote
riobas Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 Op onderstaande site kun je vanaf 29,50 matten kopen voor de Rio. In allerlei kleuren. Ga me zo meteen een setje kopen, want mooie automatten fleuren het interieur flink op. http://www.matten-online.nl/ Quote
Recommended Posts