hxhx Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Ik heb advies nodig over een probleem wat zich af en toe voordoet bij mijn Sorento uit 2005 CRDI. De transmissie is af en toe de weg kwijt. Na enige tijd lijkt het of hij uit de versnelling springt waardoor ik uit stilstand bijna niet weg kom. Ik heb gemerkt dat als hij weer rijdt het toerental bij 120 km/p.u hoger ligt dan wanneer de versnelling goed is. Enige bezoeken aan de garage hebben niets opgeleverd. De computer geeft alleen als hij de storing heeft een aantal codes aan die lijken te wijzen op het feit dat de druk niet goed schijnt te zijn. Echter de garage kan niets vinden. Het probleem is soms dagen achter elkaar en soms 2 weken niet. Hopeloos dus. Heeft iemand een idee wat dit is, gaarne jullie reactie aan een toch wel tvreden sorento rijder. Greetz Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Tsja lijkt me een lekkende drukgroep of iets dergelijks. Laat de garage daar even naar kijken. Bij bijvoorbeeld de Rio is dit een erg zwak punt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hxhx Posted May 12, 2009 Author Share Posted May 12, 2009 dank voor de reactie rio-man, ik zal het balletje opgooien misschien dat ik de monteur aan het nadenken krijg. Greetz Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts