Jump to content

Ook even voorstellen....

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Anita, ik ben 37 lentes jong en ik heb mijn oog laten vallen op een Kia Rio hatchback(bouwjaar 2004/2005).

Ik heb absoluut nog geen ervaring met Kia, maar ben wel heel erg geinteresseerd en hoop op dit forum veel informatie te vergaren.:wink:

Momenteel rij ik in een Nissan 100 NX, welke al 9 jaar mijn "troetelkindje" is.:oops: Hij is inmiddels al 16 jaar oud en ik zoek nu een leuke, sportieve, maar ook ruime auto er voor terug.

Tot zover mijn voorstelling.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust en ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden!:D

Groetjes van Anita

hoi anita,

hier nog een rio rijder en tot nu toe nog steeds geen spijt.

ik rij hem nu een paar maanden naar alle tevredenheid.

ik heb zelf voor kia gekozen omdat we ook een pride hebben van nieuw af (2000) en eigenlijk nog nooit iets mee aan de hand was buiten de normale slijtage dingen en helaas ook roest. maar deze auto rijd nog prima

gr ronald

Hoi Anita,

Ik rij zelf ook met een Rio, weliswaar Sedan, uit 2004. Erg fijne auto, ik heb beslist geen klagen.

Het is een betrouwbare auto die je veilig van a naar b brengt, tenzij er rare dingen onderweg gebeuren (en dan bedoel ik niet rare dingen vanuit de auto zelf, maar bijvoorbeeld iemand die zijn rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregen ofzo ;) )

Welkom op het forum en veel plezier gewenst met die Rio. Weet je al of je er echt voor gaat en zo ja wanneer je em in je bezit gaat krijgen?

Groeten,

Peter

Thanks voor de reacties en het welkom!

Wij (mijn vriend en ik) willen zeker voor de Rio gaan en dan het het liefst van het bouwjaar 2004/ 2005.

We willen volgende week gaan kijken bij verschillende autobedrijven en daarna de knoop doorhakken waar we 'm willen kopen.

Dus hopelijk over niet al te lange tijd zijn ook wij blije Kia-eigenaren!:mrgreen:

• 2 weeks later...

En we zijn dus afgelopen zaterdag geslaagd voor een grijze Kia Rio HB uit 2004!:clap:

Aankomende zaterdag kan hij opgehaald worden ik hoop er net zoveel plezier van te hebben als mijn oude Nissan 100 NX!

De volgende stap is dan kijken voor een mooie set velgen!

En we zijn dus afgelopen zaterdag geslaagd voor een grijze Kia Rio HB uit 2004!:clap:

Aankomende zaterdag kan hij opgehaald worden ik hoop er net zoveel plezier van te hebben als mijn oude Nissan 100 NX!

De volgende stap is dan kijken voor een mooie set velgen!

Nogmaals proficiat met de aankoop. Hopenlijk heb je veel plezier en veilige km's met je ride.

Groeten,

Peter