schotvdel Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Hallo, ben sinds kort blij met mijn sportage uit 2004. Helaas is het reservoir van de ruitewisservloeistof lek... kan iemand mij vertellen hoe ik die kan vervangen? Quote
xtra40 Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 is het reservoir lek of de ruitensproeier pomp ???? Quote
schotvdel Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 Reservoir denk ik want hij loopt ook leeg als ik hem niet gebruik... Quote
xtra40 Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 ja daarom de vraag bij het merk waar ik werk komt dit ook voor dat de pomp stuk is en lekt misschien het onderzoeken waard Quote
schotvdel Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 ja daarom de vraag bij het merk waar ik werk komt dit ook voor dat de pomp stuk is en lekt misschien het onderzoeken waard Quote
schotvdel Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 Okay snap ik maar dan zal ik toch bij het reservoir moeten kunnen. Kwestie van wielkastbekleding los schroeven of zitten er addertjes onder het gras? Quote
xtra40 Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 volgens mij moet je eerst de bumper er af halen Quote
schotvdel Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 Oeps dit dreigt ingrijpender te worden dan ik gehoopt had... Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Ik ben bang dat hij gelijk heeft; nu heb ik geen Sportage of gehad, maar bij zowel mijn Aygo als Picanto zit de fles echt achter de bumper. Heel misschien kan de fles naar onder toe uit de auto, maar dat weet ik dus ook niet zeker. Bij mijn Picanto kon ik na mijn schade wel door het gat van de onderplaat beide sproeiermotortjes zien, dus ik zou denken om daar eerst toch naar te kijken, om te bepalen wat er precies lek is... Quote
schotvdel Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 Dan zal ik er toch maar wat meer tijd voor uittrekken... Quote
xtra40 Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 ik ben nu 2 dingen tegen gekomen de een zegt bumper er af en de ander zegt dat je de rechter wiel kuip weg kunt halen en er dan bij kan heb helaas geen een staan om het te checken Quote
schotvdel Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 Als ik kijk hoe de vulopening eruit ziet lijk het eerder achter de wielkuip te zitten Quote
Gast Stief Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 In dat geval even de wiel en wielkuip losmaken en even kijken. Dan zie gauw genoeg of je er bij kunt of niet. Quote
schotvdel Geplaatst 23 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2016 Dank stief moet ik bij het losdraaien van de wielkuip nog ergens rekening mee houden? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.