MrMaster Geplaatst 6 Oktober, 2016 Geplaatst 6 Oktober, 2016 Hoi, Deze ochtend ging vooreerst mijn indicator aan voor ijsvorming op de baan (blijkbaar vanaf 5°) in m'n SP3. Het lampje dat aangaat, daar kan ik nog mee leven, doch dat gepiep is me ambetant. 3 x piepen telkens de buitentemperatuur opnieuw op 05° of lager komt te staan (op een stukje tbv amper 11km heeft dat ding 6 keern een tripple piep gegeven!). Als Belg of NL'er denk ik dat we vanaf nu tot einde maart hieraan vasthangen... Is er een mogelijkheid om dat gepiep af te zetten? Grtz, Quote
Willemfred Geplaatst 6 Oktober, 2016 Geplaatst 6 Oktober, 2016 Ben niet zeker, maar denk van niet, deze ochtend bij mij ook, maar in de SP4 is het minder hinderlijk dan in SP3 vind ik Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 6 Oktober, 2016 Geplaatst 6 Oktober, 2016 Helaas moet je hier aan wennen. Quote
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ondanks de piepjes. Het zijn toch ondersteunende systemen voor de bestuurder. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.