Jump to content

problemen kia familie kaart

jansmurf

Recommended Posts

heb zins  12 september een nieuwe kia picanto na 24 jaar met div fiat,s gereden te hebben

van KIA Nederland een KIA family card gehad

alleen jammer dat zo,n kaart niet werkt kan niet inloggen hier al twee keer over gebeld en ze  zouden dat in orde maken

vandaag heb ik ze maar een mail gestuurd  met het verzoek of ze er toch nog eens iets aan zouden gaan doen wie weet helpt dit

mijn vraag aan jullie zijn er nog meer die problemen hebben met die family kaart

vriendelijke groet jansmurf

Jan ik heb ook een probleem met inloggen mijn rio kan in niet om zetten naar de picanto en een nieuwe aanmaken gaat al helemaal niet

nou in vind het wel best zo ik heb een pas dus daar doen ze het maar mee in jou geval is dat anders jij heb een hele andere achter naam er op staan dus dat moeten ze gewoon veranderen toch ?

zo moeilijk moet dat niet zijn de E weg en daar een U voor terug zetten want een fout is zo gemaakt maar het terug draaien kost weken geloof ik

Dat is al een mooi tijdje

Ja sinds de introductieervan in (2013 of 14) heb ik gelijk aangevraagd maar nooit gekregen.

Zelfs via de dealer opnieuw aangevraagd maar weer nit gekregen. 

Gelukkig sta ik wel in het systeem als kia kaart houden

Vreemd, KMNL en de dealers willen dit juist bevorderen bij de Kia-rijders, om acties, aanbiedingen en modelevenementen onder de aandacht te brengen. Het is natuurlijk een verdienmodel. Daarnaast zullen zij ook gericht klanten benaderen voor onderhoud e.d.

Dit probleem heeft de KCG al eens eerder in een overleg aangekaart.

Vreemd, KMNL en de dealers willen dit juist bevorderen bij de Kia-rijders, om acties, aanbiedingen en modelevenementen onder de aandacht te brengen. Het is natuurlijk een verdienmodel. Daarnaast zullen zij ook gericht klanten benaderen voor onderhoud e.d.

Dit probleem heeft de KCG al eens eerder in een overleg aangekaart.

wie weet nog eens doen :wink:

wil graag beginnen iedereen te bedanken voor de reacties

ben gisteren laat in de  middag gebeld door KIA Nederland en  ze hebben het voor me in orde gemaakt

had niet verwacht  dat het zo snel in orde zou zijn ,maar ben blij dat het nu voor elkaar is  wie weet heeft jullie bij dragen met form berichtjes hier wel toe bij gedragen

Beste heer Van der Burg,

Hierbij willen wij graag reageren op uw e-mail van 21-10-2016 over het aanpassen van uw achternaam.

Uw achternaam hebben wij, overeenkomstig uw verzoek, gewijzigd in J. van der Burg.

Wij hebben uw account aangepast en getest. Uw inloggegevens zijn:
Uw e-mail adres
Uw wachtwoord: de laatste 4 cijfers van het chassisnummer van uw Kia, de zogenoemde meldcode.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel veilige en plezierige kilometers toe met uw Kia Picanto.

Met vriendelijke groet / Kind regards,
Kia Motors Nederland B.V.

Angela van Dijk
Coordinator Customer Service

------------------------------------------------------------------------------------------

KIA MOTORS NEDERLAND B.V., De Corridor 25, 3621ZA, Breukelen, Netherlands
TEL: +31 346 753 805, FAX: +31 346 753 896, EMAIL: info@kia.nl, INTERNET: www.kia.nl

------------------------------------------------------------------------------------------
This email is intended for the intended recipient(s) and may contain confidential information.
Reproduction, dissemination or distribution of this message is prohibited unless authorised by the sender.
If you are not the intended recipient, please notify the sender immediately and you must not read,
keep, use, disclose, copy or distribute this email without the sender's prior permission.
The views expressed by the sender are not necessarily those of Kia Motors Nederland B.V.
KvK Amsterdam nr.34333868in de eerste plaats bedankt voor de reakties die jullie geplaatst hebben

ben gisteren  laat in de middag gebeld door kia nederland en  ze hebben het voor elkaar gemaaktzo dat ik in kan loggen op mijn kia zo zie je

maar dat een mail sturen toch helpt

• Like 3

Gistermiddag nog wel een mail gestuurd naar KMNL. Mischien heeft het geholpen of waren ze er al mee bezig.

In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling.