Tim de Jongh Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Weet iemand welke (kleur) bedrading is van de microfoon die standaard in het dak zit van de Kia Rio K3 (2013). --- ik had eerst K2 gedacht, klopt het is een K3, Sorry --- Ik wil deze koppelen aan de Pioneer AVIC F940BT. Hier zit een jack plug ingang op voor de mic, maar ik zie geen jack plug los liggen achter de standaard radio. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 het is de rio K3 maar dat even terzijde als je een normale radio er in heb gehad heb je deze stekkers achter je radio dus met dit plaatje moet je er uit kunnen komen Quote
Nieles Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Als je er uit bent kan je mij gelijk helpen Quote
xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Jij mag het plaatje van de stekker ook gebruiken hoor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Nieles Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Hihi ik ben f16 monteur met 2 linkerhanden als het om Elektra gaat 1 Quote
Oplossing Tim de Jongh Geplaatst 24 Oktober, 2016 Topic Starter Oplossing Geplaatst 24 Oktober, 2016 het is de rio K3 maar dat even terzijde als je een normale radio er in heb gehad heb je deze stekkers achter je radio dus met dit plaatje moet je er uit kunnen komen Super bedankt, wat een snelle reactie. Ik ga er mee aan de slag als ik tijd heb. Gaat zeker lukken. Is dit ook weer ge-update in de auto. Quote
Nieles Geplaatst 25 Oktober, 2016 Geplaatst 25 Oktober, 2016 Aangezien ik dus totaal geen verstand van elektra heb, hoe ga je dit oplossen dan? Gewoon een draadje omsteken? Quote
xtra40 Geplaatst 25 Oktober, 2016 Geplaatst 25 Oktober, 2016 Nee je zult draad en een stekker voor achter in de radio moeten bij maken Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Oktober, 2016 Geplaatst 25 Oktober, 2016 En dan is het nog hopen dat de microfoon compatible is; een dynamische microfoon gaat het niet (goed) doen op een condensator-ingang en andersom werkt het helemaal niet... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.