Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb eindelijk mijn nieuwe Picanto comfortlineplusline navigator in mijn bezit.

Ik heb mijn citigo ingeruild en met een mooie aanbieding de Picanto kunnen kopen. Ik moet zeggen dat ik bijna vier jaar met enorme tevredenheid in de Citigo heb gereden. Ik maakte me ook een beetje zorgen of ik niet te verwend was geworden. Ik heb de picanto gekocht zonder er ooit in gezeten te hebben, de prijs, de garantie en het uiterlijk waren de doorslaggevende factoren geweest voor de aanschaf.

En ik moet zeggen dat hij me op alle vlakken enorm positief heeft verrast. Hij ziet dr van binnen top uit, hij schakelt heerlijk en hij voelt heerlijk aan op de weg!!

Wel merk ik een wat rauwe trilling aan mijn stuur als ik op de snelweg rijd. Alsof mijn banden te hard zijn opgepompt en er een bultje op zit. Je merkt het alleen als je op een gaaf stukje asfalt rijd. Het is niet heel erg maar ik denk niet dat het hoort?? Zit te denken om morgen de dealer te bellen om te kijken of hij wat beter gebalanceerd moet worden ofzo?

Iemand van jullie nog een tip of is de picanto wat gevoeliger in het stuur dan andere auto's en moet ik me er niks van aan trekken?

Geplaatst

als het onbalans in je wielen is zal er ergens een punt moeten zijn dat het trillen erger / minder word ????

maar kijk inderdaad ook even de banden spanning na dat deze veereels te hoog is 

Geplaatst

Toch even een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag. Meteen even de koplampen laten nakijken (zit al condens in) en het start/stop systeem lijkt me niet erg goed werken (maar 10% van mijn ritjes slaat hij uit voor een stoplicht). Verder rijd de auto echt super fijn!!

Geplaatst

Groot gelijk heb je laat de garage maar even kijken bij twijfel moet je dat gewoon laten doen en het niet uitstellen
Waarschijnlijk is het niets maar voor je gemoedstoestand is het gewoon beter om het uit te laten zoeken voor het zelfde geld is het iets ergste

Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk

• 2 weken later...
Geplaatst

Gisteren bij de dealer geweest. Ze hebben eerst de bandenspanning gecontroleerde en die bleek te hoog te zijn afgesteld (2,6 bar). Deze hebben ze verlaagd naar 2,3 bar, toen hebben ze ruim de tijd genomen met een rit samen met een monteur om te kijken of het verholpen was. Hij blijft wat gevoelig maar dit zal aan het type auto liggen denk ik. Over de condense konden ze niks doen, ze gaven aan dat de verandering van materialen bij sommige weersomstandigheden condense veroorzaken (trekt telkoens ook weer weg). Dit zou niet te verhelpen zijn.

Al met al vond ik dat ze ruim te tijd hebben genomen voor mijn klacht. Dit geeft me veel vertrouwen voor de toekomst (niet dat ik hoop ze nodig te gaan hebben :-)

Grt

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...