Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Knoppen stuur Kia rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo ik ben hier nieuw.

ik rijd al een aantal jaren zakelijk een Kia Sportage vroeger een Sorento gereden en nu voor Prive een Kia rio 2012 1.1 crdi super pack.

nu heb ik het volgende probleem de stuurwiel bediening werkt niet, die van de radio soms maar cruse controle en boord computer doen niks.

auto is uit de garantie 220k km 

Is dit een stuur probleem of kan het ook iets anders zijn en hoe test ik dit?

zag op dit forum setjes knoppen van koraps vervangen is niet het probleem maar hoe weet ik dat het daar aan lich?

Geplaatst

Maar het lijkt mij stug dat het iets anders in dan je knopen je hebt neem ik aan geen airbag storing
Let er eens op dat als je harder op de knoppen drukt deze wel reageren ??

Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk

• 4 weken later...
Geplaatst

Heel af en toe heb ik ook dat de knoppen van de radio op het stuur niet reageren. Maar nu lees ik hierboven iets over airbag lampje, die brand bij mij al wel enige tijd. Stekkers onder de stoel al nagelopen en schakelaar aan passagiers kant geprobeerd tot nu toe geen resultaat.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
1 minuut geleden zei Marconus:

Heel af en toe heb ik ook dat de knoppen van de radio op het stuur niet reageren. Maar nu lees ik hierboven iets over airbag lampje, die brand bij mij al wel enige tijd. Stekkers onder de stoel al nagelopen en schakelaar aan passagiers kant geprobeerd tot nu toe geen resultaat.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

ik zou dan toch maar eens je stuur lint controleren 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...