Rickstar Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 Hallo ik ben hier nieuw. ik rijd al een aantal jaren zakelijk een Kia Sportage vroeger een Sorento gereden en nu voor Prive een Kia rio 2012 1.1 crdi super pack. nu heb ik het volgende probleem de stuurwiel bediening werkt niet, die van de radio soms maar cruse controle en boord computer doen niks. auto is uit de garantie 220k km Is dit een stuur probleem of kan het ook iets anders zijn en hoe test ik dit? zag op dit forum setjes knoppen van koraps vervangen is niet het probleem maar hoe weet ik dat het daar aan lich? Quote
xtra40 Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 Door te meten niet meer niet minder Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 Maar het lijkt mij stug dat het iets anders in dan je knopen je hebt neem ik aan geen airbag storing Let er eens op dat als je harder op de knoppen drukt deze wel reageren ??Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 Kan ook het stuurlint zijn lijkt mij.Maar ik zou idd eerst de knoppen doormeten. Quote
Rickstar Geplaatst 30 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 November, 2016 OK lijkt me duidelijk maar hoe meet ik dit, kan alles noteren en demonteren maar ben een leek met een multimeter Quote
Marconus Geplaatst 25 December, 2016 Geplaatst 25 December, 2016 Heel af en toe heb ik ook dat de knoppen van de radio op het stuur niet reageren. Maar nu lees ik hierboven iets over airbag lampje, die brand bij mij al wel enige tijd. Stekkers onder de stoel al nagelopen en schakelaar aan passagiers kant geprobeerd tot nu toe geen resultaat.Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 25 December, 2016 Geplaatst 25 December, 2016 1 minuut geleden zei Marconus: Heel af en toe heb ik ook dat de knoppen van de radio op het stuur niet reageren. Maar nu lees ik hierboven iets over airbag lampje, die brand bij mij al wel enige tijd. Stekkers onder de stoel al nagelopen en schakelaar aan passagiers kant geprobeerd tot nu toe geen resultaat. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk ik zou dan toch maar eens je stuur lint controleren Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.