Wimis on Geplaatst 2 December, 2016 Geplaatst 2 December, 2016 Zijn er Niro bezitters die dit al hebben of ben ik te snel? Zijn er na de af fabriek radio nog mogelijkheden voor update en uitbreidingen? Wie kan mij dat vertellen! Quote
Gast niro Geplaatst 3 December, 2016 Geplaatst 3 December, 2016 Ik neem aan dat je op de hoogte bent dat vanaf de Sport uitvoering DAB er standaard in zit. Moet zeggen dat ik het wel een verbetering van radio luisteren vind. Of je hebt goed geluid of niks maar geen storende radio signalen meer. DAB usb mogelijk een optie ? Maar zelf geen ervaring mee Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 December, 2016 Geplaatst 3 December, 2016 Ik heb geen Niro, noch ervaring met DAB+, maar wel met interfaces van Dension voor bijv. aansluiten van een iPod aan een wisselaar-poort en die ervaringen zijn iig uitstekend! 1 Quote
Wimis on Geplaatst 3 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2016 3 uur geleden zei niro: Ik neem aan dat je op de hoogte bent dat vanaf de Sport uitvoering DAB er standaard in zit. Moet zeggen dat ik het wel een verbetering van radio luisteren vind. Of je hebt goed geluid of niks maar geen storende radio signalen meer. DAB usb mogelijk een optie ? Maar zelf geen ervaring mee Nee maar de Sportsline heeft alles al in de radio zitten. Ik zocht dus vanwege mijn Business line naar alternatieven. Hier zie ik iets, wellicht! Echter als je via de USB dat zou regelen......... is mijn volgende vraag: Moet ik dan de USB er steeds uit halen met starten en met of na stoppen er weer in doen? Dit geldt dan wel voor USB en Muziek op het stickje, volgens oudere berichten Quote
Wimis on Geplaatst 3 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2016 31 minuten geleden zei Murcielaygo: Ik heb geen Niro, noch ervaring met DAB+, maar wel met interfaces van Dension voor bijv. aansluiten van een iPod aan een wisselaar-poort en die ervaringen zijn iig uitstekend! Ik heb wel die aansluiting in de Business line en dat is dan een 2e alternatief.......... Thanks Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.