Jump to content

vadebo71 stelt zich voor

Recommended Posts

Hoi mede Kia rijders,

Ik zal me bij deze eventjes voorstellen.

Mijn naam is Rob van den Boogert, 45 jaar jong en woonachtig in Capelle aan den IJssel.

Samenwonend en vader van een prachtige dochter van bijna 7 (31/12).

Ik ben hier op het forum gekomen omdat ik sinds vrijdag 2/12 in het bezit ben geraakt van een zwarte Kia Picanto 1.0 ISG X-treme van 02-2015 met 11.000 op de teller.

Deze Kia komt als vervanger van de Smart ForTwo cabrio naast onze Opel Astra SW 1.8 cosmo met OPC pakket uit 2010.

Ik hoop een leuke/gezellige tijd hier te mogen meemaken en zal snel wat foto's posten van de Picanto.

Omdat ik ruim 6 jaar een eigen cardetailing bedrijf heb gehad (dit jaar de handdoek in de ring gegooid) zal ik binnenkort de Picanto eens goed onder handen nemen en voorzien van een GYEON-quartz coating.

Voor zover mijn eerste post :wink:

Greetz,

Rob aka Vadebo71

• Like 1

Guest Vitara 2

Hallo Rob,

Welkom op het forum, heel veel plezier en veilige km met de Pica. Wel balen om te horen dat je de handdoek in de ring heb moeten gooien. Kan zo een mooi beroep zijn, ikzelf en nog een paar andere forum leden zijn fervent hobby detaillers. Mijn Rio zal je ook "bijna" nooit vuil zien, zodra er iets van vuil op zit ga ik er met een quickdetailler en een microvezel doek tegen aan ;)

Groet,

Lourens

Gefeliciteerd Rob, 

Heb naast de Niro ook nog een smartfortwo, helaas geen cabrio. Al 12 jaar in bezit uit 2000, en geen dag spijt van gehad. Zou ik hem moeten vervangen dan zou de Picanto idd een goede kandidaat zijn. Geniet van de nieuwe aanwinst en veel plezier op dit forum.

• Like 1