Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wij hebben mee gedaan aan de cursus in Oss en stonden versteld wat je met je Kia nog kan met de standaard banden er onder. Hele steile hellingen van zand. De prut had hij wel wat moeite mee maar de discovery van Harry van 4WD Travel toch ook. Hier kon ik geen foto's meer neer zetten dus staan ze bij mij op de homepage http://homepage.mac.com/prosper/PhotoAlbum45.html

Alleen de terug reis was wel even schrikken. Bij 80 km/h begon de auto toch te trillen. Wij de velgen een beetje schoon maken. Toen konden we 100 km/h. De volgende dag maar met de hd-spuit alles schoon geproberen te spuiten. 110 km/h. En ik maar aan de voorkant zoeken naar prut bleek er nog een kluit op de achtervelg aan de binnekant te zitten. Ik dacht even dat de kia al stuk was van een beetje terrein rijden.

Het is dat ik geen bijrijder kan vinden anders was ik zeker naar Wales gegaan 11 juni.wie wil er mee ?

Posted

Ja dat rijden na terreinrijden is altijd uitkijken. Als je het nog nooit hebt meegemaakt, dan denk je, wat is er nu weer aan de hand. Gelukkig als je het een keer hebt meegemaakt, dan hou je er rekening. Is eigenlijk ook een onderdeel van de cursus.

In ieder geval leuk dat je het naar je zin hebt gehad en er achter bent gekomen wat de Sorento zo al in het terrein kan.

Ik tel op de foto's 7 Sorento's. Waren het er zeven? Er waren tien aanmeldingen.

Posted

Ja het waren er 7 . Ze zouden je eigenlijk moeten waarschuwen dat je auto uit balans is en schoon gemaakt moet worden.

Posted

Ik weet dat ze daar een tuinslang hebben om toch een beetje af te spuiten. Was bij ons gemeld, maar het was achteraf niet nodig.

Zijn ze dan dit keer vergeten.

Wij regelen een hele wasstraat op ons eigen Event, dus als dat geen service is. Toch weer schoon op het werk de volgende dag.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...