buddha Geplaatst 26 December, 2016 Geplaatst 26 December, 2016 vermoedelijk is de mijne kapot en moet ik hem vervangen , waar kan ik hem vinden ? ik heb geen boekjes o.i.d. bij de auto gekregen dus ben op het internet aan het zoeken maar kan het niet vinden . alvast bedankt Bjorn Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 December, 2016 Geplaatst 26 December, 2016 Meestal zitten die onderaan de sproeiertank. En die zit heel vaak voorin de bumper. Quote
buddha Geplaatst 26 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 26 December, 2016 ok gaan we daar even kijken , regelt die het voor voor en achter ? Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 December, 2016 Geplaatst 26 December, 2016 Bij de meeste auto's is er tegenwoordig 1 tank met twee pompjes, ik neem aan dat dit bij jouw Carnival ook het geval is. Quote
buddha Geplaatst 26 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 26 December, 2016 ok maar dan kan het ook een zekering zijn aangezien ze het alle 2 niet doen ? nou zit er onder de motor kap een zekering box maar daar zag ik hem niet tussentaan is er ergens anders nog een plaats waar zekeringen zitten ? Quote
Murcielaygo Geplaatst 27 December, 2016 Geplaatst 27 December, 2016 Een zekering zou kunnen, maar dan zou je in je boekje moeten kijken (of een online-versie) waar die zitten EN wat er nog meer op gezekerd is, want ik verwacht dan dat meer het niet zou doen. Quote
buddha Geplaatst 27 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2016 ruitenwisser doet het ook niet Quote
Murcielaygo Geplaatst 27 December, 2016 Geplaatst 27 December, 2016 Had dat meteen maar gezegd.Dan is het vrijwel zeker een zekering.Boven je linker knie zit in het interieur volgens mij een klepje. Daar zitten ook zekeringen en bijv. de OBD-plug.Ik gok dat aan de binnenkant van het klepje een label zit dat aangeeft welke zekering wat beveiligd.Zal iets van Wiper/Washer zijn, of een icoontje. Op gevoel zeg ik een zekering van 20A, dus geel, maar kan anders zijn, dis altijd de labels raadplegen! Quote
buddha Geplaatst 27 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2016 super ! thnx ga zo even proberen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.