Wero Geplaatst 5 Januari, 2017 Geplaatst 5 Januari, 2017 Vandaag een navigatiesysteem in mijn Sorento ingebouwd , wat een karwei om het dashboard en de originele radio te verwijderen.GPS antenne en DAB antenne geïnstalleerd , interface voor stuurbediening met lead kabel voor achteruitrijcamera ook meteen aangesloten.Morgenvroeg afwerken en achteruitrijcamera aansluiten , dan zal ik ook foto's plaatsen. Quote
BdB Geplaatst 5 Januari, 2017 Geplaatst 5 Januari, 2017 Welke navigatie? benieuwd naar de foto's. Ik had ook een S100 Wince systeem in de XM gebouwd, ik heb daar nog skins en laatste kaarten voor IGO van, kan die in mijn UM niet meer te gebruiken . Foto is met oude skin. 1 Quote
Wero Geplaatst 6 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2017 Ik heb de Pioneer avic f88dab geïnstalleerd , prachtig , achteruitrijcamera moet nog maar doe ik als het wat warmer is , moet namelijk alles buiten doen.Ik vind het frame voor in het dashboard niet mooi , paste slecht en heb deze zelf aangepast , niet de mooiste oplossing , en gevraagd naar andere oplossingen maar het antwoord gekregen dat er verder niets is. 1 Quote
Wimis on Geplaatst 6 Januari, 2017 Geplaatst 6 Januari, 2017 Ik ben wel benieuwd naar de foto's..... Ow wacht, die komen vandaag Quote
Wero Geplaatst 7 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2017 Loop van de dag komen de foto's , eerst naar zaalvoetbal met mijn zoon. Quote
Wero Geplaatst 7 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2017 Ik kan geen foto's plaatsten , zijn 940 kb maar kan ze niet uploaden . Quote
Wimis on Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 35 minuten geleden zei Wero: Ik kan geen foto's plaatsten , zijn 940 kb maar kan ze niet uploaden . verkleinen.nl en dan nog eens..... 1 Quote
BdB Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 paint op iedere windows computer standaard 1 Quote
Wero Geplaatst 7 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2017 Originele 2 din paneel komt volgende week , deze heb ik zelf even gemaakt Quote
Wimis on Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 14 uur geleden zei Wero: . Dat ziet er al keurig uit 1 Quote
Wero Geplaatst 24 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2017 Nu netjes afgewerkt met het bijbehorende dubbel DIN paneel , achteruitrijcamera moet nog aangesloten worden maar dat doen we als het wat warmer is. 3 Quote
xtra40 Geplaatst 24 Januari, 2017 Geplaatst 24 Januari, 2017 ziet er goed uit top gedaan en straks nog een camera inderdaad das helemaal lekker 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.