Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag een navigatiesysteem in mijn Sorento ingebouwd , wat een karwei om het dashboard en de originele radio te verwijderen.GPS antenne en DAB antenne geïnstalleerd , interface voor stuurbediening met lead kabel voor achteruitrijcamera ook meteen aangesloten.Morgenvroeg afwerken en achteruitrijcamera aansluiten , dan zal ik ook foto's plaatsen.

Geplaatst

Welke navigatie? benieuwd naar de foto's.

Ik had ook een S100 Wince systeem in de XM gebouwd, ik heb daar nog skins en laatste kaarten voor IGO van, kan die in mijn UM niet meer te gebruiken . Foto is met oude skin.

Sorento XM Navi.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ik heb de Pioneer avic f88dab geïnstalleerd , prachtig , achteruitrijcamera moet nog maar doe ik als het wat warmer is , moet namelijk alles buiten doen.Ik vind het frame voor in het dashboard niet mooi , paste slecht en heb deze zelf aangepast , niet de mooiste oplossing , en gevraagd naar andere oplossingen maar het antwoord gekregen dat er verder niets is.

• Like 1
Geplaatst

Loop van de dag komen de foto's , eerst naar zaalvoetbal met mijn zoon.

Geplaatst

Ik kan geen foto's plaatsten , zijn 940 kb maar kan ze niet uploaden .

Geplaatst
35 minuten geleden zei Wero:

Ik kan geen foto's plaatsten , zijn 940 kb maar kan ze niet uploaden .

verkleinen.nl en dan nog eens.....

• Like 1
Geplaatst

Originele 2 din paneel komt volgende week , deze heb ik zelf even gemaakt 

• 3 weken later...
Geplaatst

Nu netjes afgewerkt met het bijbehorende dubbel DIN paneel , achteruitrijcamera moet nog aangesloten worden maar dat doen we als het wat warmer is.

IMG_1576.PNG

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...