dverk01 Geplaatst 14 Januari, 2017 Geplaatst 14 Januari, 2017 Welk navigatie systeem is dit ? En hoe kan ik zien welke kaart update er op mijn navigatie aanwezig is ? Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
dverk01 Geplaatst 15 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2017 BDB bedankt voor je reactie. Het bleek dat je de instellingen knop een aantal seconden ingedrukt moet houden, waarna een scherm verschijnt met software en kaart versienummers. kaartversienummer is : eur.08.47.50.001.001(d.b1) Volgens mij heeft u een andere navigatie, de menu structuur is bij mij anders en mijn navigatie handleiding is maar 70 pagina's. De vraag die blijft staan is welk type navigatiesysteem dit is. Verzonden vanaf mijn iPad met Quote
Hagens86 Geplaatst 16 Februari, 2017 Geplaatst 16 Februari, 2017 Heb een zelfde systeem in mijn rio. is hier gemakkelijk een underseat sub van Pioneer of Kenwood op aan te sluiten? Zo ja hoe kun je dit het beste doen? Bij de dealer kost dit een slordige €400,- terwijl de sub nu rond de €150,- worden aangeboden. Quote
Bennie Wouters Geplaatst 3 November, 2019 Geplaatst 3 November, 2019 Heb onlangs ook een Kia Rio uit 2016 gekocht, leuke auto, zit hetzelfde LG Radio / Navigatiesysteem in. Wat ik me nu echter afvroeg is, moet ik daar geen radiocode bij krijgen voor het geval dat? Nu werkt alles nog prima, alleen wat als de accu een keer vervangen moet worden. Ik heb van de verkoper geen radiocode ontvangen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.