Jump to content

Even voorstellen.

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik heet Ferdi of Gizmor online en ben 24 jaar oud mijn eerste auto een Kia Sephia 1.6GTX was echt een geweldige auto maarja vorige eigenaar was er niet zo zuinig op, aangezien de Sephia een (schijnbaar bekend kia probleem) een dashboard had wat met schroeven onder het raam vast geschroefd zat (echt lelijk).

Helaas is die auto vervangen omdat ik een Shuma (II) tegen het lijf liep en aangezien mijn ervaring met kia top was heb ik die gekocht, het is een Shuma (II weet ik niet volgens mij wel) 1.6 16v, bj 2002, heb hem gekocht voor € 2750,- met 80.000 op de teller, Ben er echt super tevreden mee zelfs de standaard boxen stond ik van te kijken icm. m'n pioneer radio.

Zo hoop dat jullie nu wel wat genoeg info over mij en m'n ride hebben, zal binnekort is ff een foto maken.

DSCF7624.JPG

DSCF7625.JPG

DSCF7626.JPG

Edited by Gizmor

2002? Dat is volgensmij een Shuma 2. Heeft hij twee ronde koplampen per zijde of gewoon 1 unit?

Welkom op het forum trouwens! Ben benieuwd naar de foto's ;)

Ook namens de NederBelgen van harte welkom op het gezelligste KIA (club)forum.

Ik wens je veel veilige en vooral mooie en gezellige kilometers over des Heerens wegen in binnen,- en buitenland..

2002? Dat is volgensmij een Shuma 2. Heeft hij twee ronde koplampen per zijde of gewoon 1 unit?

Welkom op het forum trouwens! Ben benieuwd naar de foto's ;)

Hij heeft inderdaad 2 ronde koplampen maar wel in 1 unit per zijde als ik me even zo snel niet vergis.

Kijk anders even in mijn dagboek of dat hetzelfde model is.

Dave

ik ga gewoon even een foto posten voor je dan klopt de post ook weer :P

/edit,

Zie de eerste post, maar het is inderdaad hetzelfde model als die van jou die er ook nice uit ziet :D.

Edited by Gizmor