Doktor Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Hallo sportage eigenaar, Ik heb een Sportage besteld met trekhaak in december 2004. Heeft iemand een foto van een Sportage met trekhaak? Ik ben zeer benieuwd hoe dat eruit ziet. groeten doktor Quote
Eddy Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Zo'n foto wil ik ook wel eens zien, Heb ook een Sportage m?t afneembare trekhaak besteld maar nog nooit gezien ... wachten duurt lang groeten Eddy Quote
Doktor Posted June 7, 2005 Author Posted June 7, 2005 Zo'n foto wil ik ook wel eens zien,Heb ook een Sportage m?t afneembare trekhaak besteld maar nog nooit gezien ... wachten duurt lang groeten Eddy Hallo eddy, wanneer heb jij de auto besteld? wij 31 december 2004 gr doktor Quote
Eddy Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 Hallo, heb m'n Sportage besteld op 17 februari, wacht dus al meer dan 3 maanden welke volgens de dealer de verwachtte levertijd zou zijn, ik hoop maar dat er hier in Belgie geen Nederlandse toestanden komen want als ik dat zo allemaal lees dan zijn bij jullie de levertijden aanzienlijk langer, de Belgische KIA's komen via KIA Europe in Duitsland aan ik blijf dus hopen dat de wagen ??n dezer dagen (weken) binnenkomt Groeten E PS: heb gene Golf van doen, 'k heb nog ne goeie Audi... Quote
Doktor Posted June 13, 2005 Author Posted June 13, 2005 Hallo Eddy, Ik heb inmiddels een foto van een trekhaak op een zwarte kia sportage executive. Het lukt me niet om de foto op Kiaclub.nl te plaatsen. weet iemand hoe ik dat moet doen? gr doktor Quote
AJ Mol Posted June 13, 2005 Posted June 13, 2005 Onder Forum heb ik een mededeling geplaatst hoe je foto's kunt plaatsen in het album of op het forum. Quote
Doktor Posted June 14, 2005 Author Posted June 14, 2005 Onder Forum heb ik een mededeling geplaatst hoe je foto's kunt plaatsen in het album of op het forum. Hier is de foto!!!! Andre help me aub even met het plaatsen van de foto.. Ik heb er een link van gemaakt door hem tussen URL te plaatsen. Als je er op klikt komt de foto te voorschijn. Groeten Andr? http://www.kiaclub.nl/forum/album_pic.php?pic_id=701 Quote
xHansx Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 nog een foto van een sportage met een trekhaak; trouwens een "brink" trekhaak met een vaste kogel op je sportage gemonteerd door de vakgarage kost "maar" 403 euro. scheelt toch weer met de prijs die ia rekent. groet van Hans Quote
xHansx Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 nog een keer de foto proberen http://www.kiaclub.nl/forum/album_thumbnail.php?pic_id=704 Hans Quote
Doktor Posted June 15, 2005 Author Posted June 15, 2005 nog een keer de foto proberen http://www.kiaclub.nl/forum/album_thumbnail.php?pic_id=704 Hans mooie foto xhansx bedankt! Quote
Mauser.Net Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 nog een keer de foto proberen http://www.kiaclub.nl/forum/album_thumbnail.php?pic_id=704 Hans Mooie foto inderdaad... zie ik het nou goed, heb jij de onderkant zwart laten spuiten? Zo ja, wat koste dat en heb je nog meer foto's (zijkant en voorkant)? Ik denk er ook over namelijk, maar weet nou nog steeds niet wat er mooier zal uitzien. Alvast bedankt! Quote
Eddy Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 Tof bedankt voor de foto Is de Sportage in Nederland dan niet leverbaar helemaal in zwart, dus ook met bumpers in dezelfde kleur ? In Belgie kan de Sportage besteld worden ( leveren weet ik nog niet ) helemaal in dezelfde kleur ofwel helemaal zwart ofwel helemaal zilver de andere kleuren zijn steeds "two tone" met andere woorden : steeds met donker grijze bumpers op het eind van deze week wacht ik reeds 4 maanden ! Quote
Mauser.Net Posted June 16, 2005 Posted June 16, 2005 Is de Sportage in Nederland dan niet leverbaar helemaal in zwart,dus ook met bumpers in dezelfde kleur ? Nee, Eddy, in Nederland is hij alleen in two-tone leverbaar. Ik zal de dealer eens aardig aankijken als ik hem ga bestellen, want het moet dus af fabriek mogelijk zijn. Quote
xHansx Posted June 16, 2005 Posted June 16, 2005 Hoi Mauser, de auto op de foto is niet van mij. Ik vond hem met surfen op internet op het forum van autoweek (levertiojd kia sportage): HIer volgt een citaat van zoef-zoek " Door zoef-zoef (IP bekend) 10-06-05 14:24 Hi, Tussen de bumpers en de rest van de auto is inderdaad bijna geen kleurverschil. Toch zijn de bumpers donkergrijs en de auto black cherry, ik heb deze dus niet mee laten spuiten. Het "executive" plaatje is er dan waarschijnlijk door de dealer opgeplakt, want ik heb dat niet gedaan. Als ik het zelf had moeten doen dan had ik hem eraf gelaten. Het liefst heb ik mijn auto sticker vrij. Zo heb ik die lelijke sticker op de achterruit, van de dealer en de dakdragers er al afgehaald. Waarschijnlijk gaat de rest van de type plaatjes er ook nog af! Het enige wat ik afbesteld heb is de lederenbekleding, dit aangezien ik hem dan pas aan het einde van de maand kon verwachten! En dat geduld kon ik niet meer opbrengen Verder ben ik zeer blij dat ik heb vastgehouden aan de kleur......want de zwarte komen mondjes maat ons land binnen.... en al helemaal in deze uitvoering. Dus een tip voor de toekomstige Kia Sportage berijd(st)ers..... blijf bij je eerste keuze Waarschijnlijk moet je iets langer wachten...maar op zo'n lange wachtijd maakt een maandje meer of minder ook niet meer uit! Anders krijg je altijd "de had ik dit...of had ik dat....spijt...." groetjes" Ik hoop niet dat ze mij aanklagen voor copywrite, groet Hans Quote
Recommended Posts