Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

update full map

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heb zins 12 december vorig jaar de eerste update voor mijn fullmap navigatie gekregen, nu ben ik er achter gekomen dat er iets ontbreekt als je de tel heb aangesloten via bleutooht maar ook via het kabeltje mist dan de koppeling ( lijst ) om door je bestanden heen te gaan, het komt wel te voor schijn als je een usb gebruikten, zag dat ik ook wifi heb als ik deze via de hotspot van mijn tel laat lopen.

nu ben ik bij de dealer geweest maar die wist niet hoe dit kwam de gemiste (lijst ).

heeft iemand hier ook ervaring mee of ook pas laten uitvoeren.

want ben nog in september met de auto naar frankrijk geweest ( voor de update ) en toen werkte alles zoals het hoort.

ben ook benieuwd wat ik met de wifi kan doen ,dit moet ik nog navragen bij de dealer, maar dat komt wel als hij het probleem heeft nagevraagd bij kia ned want dat ging hij doen

denk dat er iets niet goed is gegaan met de firmware.

als iemand een idee heeft over de update of wifi hoor ik het graag 

gr pk24

Geplaatst

iPhone maar daar ligt het niet aan deed het zelfde bij een Samsung. En werkte gewoon voor de update. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...