Milleke Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Ik heb onlangs een venga lounge aangekocht. Indien de lichten in automatisch staan, doven die dan na afzetten van contact. Handleiding nogal verwarrend. Quote
Lique Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Ja hoor, duurt eventjes, minuutje ofzo, maar dan gaat alles (dus ook je binnenverlichting) uit. 1 Quote
Wimis on Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Aah, u woont in Belgie? De lichten doven in NL na 30 seconden (als ze al niet eerder uit gezet zijn) Heet dan ook thuiskom licht, licht terwijl je wandelt naar jou voordeur. Quote
Milleke Geplaatst 27 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2017 Bedankt, en ja ik kom uit België. Maar wel verheugd dat dit forum er is. Gezellig knus keuvelen. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 bij de meeste kia,s is het ook nog eens zo dat als je nogmaals op de sluitknop op de sleutel drukt dat het licht dan meteen dooft Quote
Milleke Geplaatst 27 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2017 Bedankt, maar toch een omslachtige procedure. Zal maar eens langs gaan bij mijn dealer om een duidelijke uitleg. Quote
Lique Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Wat is er precies onduidelijk...je zet je verlichting op automatisch, je gaat een eindje rijden en ondertussen zorgt je auto voor de juiste verlichting, je stapt uit je auto, je zet ,m wel of niet op slot, lampen gaan sowieso uit. Makkelijker kunnen we het niet maken. 3 Quote
Milleke Geplaatst 28 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2017 Heb mijn venga nog maar pas. Zal al de suggesties eens moeten uittesten. Quote
Lique Geplaatst 28 Januari, 2017 Geplaatst 28 Januari, 2017 Ja, het is best lastig als je kan kiezen De andere optie is de lampen handmatig aanzetten. Mag je ze ook nog vergeten uit te zetten, gaan ze toch nog vanzelf uit als je de wagen uitzet. 2 Quote
Preston Geplaatst 28 Januari, 2017 Geplaatst 28 Januari, 2017 2 hours ago, Lique said: Ja, het is best lastig als je kan kiezen De andere optie is de lampen handmatig aanzetten. Mag je ze ook nog vergeten uit te zetten, gaan ze toch nog vanzelf uit als je de wagen uitzet. of na 20 seconden door de comming home functie Quote
Lique Geplaatst 28 Januari, 2017 Geplaatst 28 Januari, 2017 47 minuten geleden zei Preston: of na 20 seconden door de comming home functie Volgens Wimmie 30 Maar goed, ze gaan vanzelf uit (en niet pas na drie uur ). Point taken. 1 Quote
Milleke Geplaatst 28 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2017 Ja mannen, allemaal bedankt. Maar ik ben wel een beetje een techno-freak, en wil verrassingen vermijden. Quote
Milleke Geplaatst 29 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2017 Hallo, ik nog eens. Je moet weten dat ik dit jaar 70 wordt. Dus ik ben niet altijd meer op de hoogte van al die technische snufjes in de moderne autoˆs op de hoogte. Ik apprecieer jullie hulp om mij iets diets te maken wat voor jullie wel evident is, maar voor mij een vraag. Bedankt allemaal Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.