Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja hoor, duurt eventjes, minuutje ofzo, maar dan gaat alles (dus ook je binnenverlichting) uit.

• Like 1
Geplaatst

Aah, u woont in Belgie?

De lichten doven in NL na 30 seconden (als ze al niet eerder uit gezet zijn) :)
Heet dan ook thuiskom licht, licht terwijl je wandelt naar jou voordeur.

Geplaatst

Wat is er precies onduidelijk...je zet je verlichting op automatisch, je gaat een eindje rijden en ondertussen zorgt je auto voor de juiste verlichting, je stapt uit je auto, je zet ,m wel of niet op slot, lampen gaan sowieso uit. 

Makkelijker kunnen we het niet maken. :) 

• Like 3
Geplaatst

Ja, het is best lastig als je kan kiezen :mrgreen:

De andere optie is de lampen handmatig aanzetten. Mag je ze ook nog vergeten uit te zetten, gaan ze toch nog vanzelf uit als je de wagen uitzet. 

• Like 2
Geplaatst
2 hours ago, Lique said:

Ja, het is best lastig als je kan kiezen :mrgreen:

De andere optie is de lampen handmatig aanzetten. Mag je ze ook nog vergeten uit te zetten, gaan ze toch nog vanzelf uit als je de wagen uitzet. 

of na 20 seconden door de comming home functie ;)  

Geplaatst
47 minuten geleden zei Preston:

of na 20 seconden door de comming home functie ;)  

Volgens Wimmie 30 :cool:  Maar goed, ze gaan vanzelf uit (en niet pas na drie uur :mrgreen: ). Point taken.

• Like 1
Geplaatst

Hallo, ik nog eens. Je moet weten dat ik dit jaar 70 wordt. Dus ik ben niet altijd meer op de hoogte van al die technische snufjes in de moderne autoˆs op de hoogte. Ik apprecieer jullie hulp om mij iets diets te maken wat voor jullie wel evident is, maar voor mij een vraag. Bedankt allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...