Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Draadloze oplader onder het dashboard kia rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb hier ook al eens mee lopen klooien, maar ik ben er mee gestopt. Ik kon niets vinden wat echt goed werkte. Ik heb nog wel een tijdje een rechthoekige Qi lader gebruikt die in het vakje paste. Maar dan schoof mijn telefoon weer makkelijk heen en weer. Dus succes en laat even weten als jij wel iets gevel den hebt.

Geplaatst
12 minuten geleden zei marcello230599:

Ik had dit gevonden want dit kan tot 2 cm en de console dikte s 1,5cm weet alleen niet hoe je het aansluit beetje onduidelijk https://www.bitsandparts.eu/Opladers-Chargers/Draadloze-oplader-ontvanger-set/p111878

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

nou als de console 15mm dik is hou je nog maar 28miliampere lasstroom over das niet echt veel 

weet ook niet of je telefoon daar genoeg aan heeft :balloon_11:

Geplaatst

er zijn wel losse telefoon houders te krijgen met een draadloze lader er in scheelt weer een stekker in steken 

en je je telefoon is meteen lekker in het zicht en zwerft tenminste niet zo door je midden console 

$_57.JPG

http://www.ebay.nl/itm/Genuine-360-Qi-Wireless-Car-Phone-Holder-Charger-Cradle-For-Galaxy-S6-S7-S7Edge-/302006772820?var=&hash=item465101a454:m:mA1A-GqeVXNFnbZZbeZc9lQ

Geplaatst
Ik had dit gevonden want dit kan tot 2 cm en de console dikte s 1,5cm weet alleen niet hoe je het aansluit beetje onduidelijk

Dit is een zender/ontvanger-set, dus geen Qi. Dan moet je de ontvanger dus in een hoesje bouwen?
En dan loop je idd tegen het probleem aan dat de laadstroom afneemt met de toename van afstand tussen de spoelen.

Dan kun je volgens mij nog beter kijken of je een losse Qi-lader kunt inbouwen in je console, maar dan er IN ipv eronder. IKEA heeft een inbouwmodel, maar die heeft wel 10cm ruimte nodig onder het oppervlak en zul je zelf van een adapter moeten voorzien, omdat deze normaal via een adapter in het stopcontact gaat.
Echter als IKEA zoiets al levert, moeten er ook wel oplossingen bestaan om in de auto in te bouwen...
Geplaatst

Dit kan ook nog.....C3-Qi-Car-font-b-Charger-b-font-font-b-C

Je kan ook een qi lader uitelkaar slopen en de spoel in het bakje monteren en de elektronica er onder.

maxresdefault.jpg

Geplaatst
3 minuten geleden zei xtra40:

het lijkt wel een vuilnisbak voor je telefoon :-) :weather07:

Goede plek dus voor een iPhone ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...