sjonny mecaro Geplaatst 29 Januari, 2017 Geplaatst 29 Januari, 2017 Ik heb een Kia Rio bouwjaar 2002 1.5 en heb een probleem: - Met vol gas, komt de auto niet op toeren. Hij lijkt dan een beetje te smoren en te pruttelen. Als ik gas terug neem komt de motor wel weer op toeren, maar dit duurt wel enige tijd. Het motor management lampje brandt meestal, maar dat doet dit lampje al een paar maanden.......... Iemand een idee????? Groetjes Sjonny Mecaro Quote
who2010 Geplaatst 20 November, 2017 Geplaatst 20 November, 2017 Sjonny, Dat motormanagementlampje zit er niet voor niets. Als dat brand is er dus een fout geregistreerd door het motormanagementsysteem. Rij even langs een dealer en laat de foutcodes uitlezen dan weet je wat er aan de hand is. Ermee doorrijden is echt geen goed idee en kan zelfs schade aan de motor toebrengen. M.vr.gr. Willem. Quote
Toby Geplaatst 20 November, 2017 Geplaatst 20 November, 2017 Op 29-1-2017 om 15:59 zei sjonny mecaro: Ik heb een Kia Rio bouwjaar 2002 1.5 en heb een probleem: - Het motor management lampje brandt meestal, maar dat doet dit lampje al een paar maanden........ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.