Wero Geplaatst 30 Januari, 2017 Geplaatst 30 Januari, 2017 Goedemorgen, misschien een domme vraag , maar waar is de metalen plaat voor die in de ruimte zit van de autoradio , is dat een massa of zoiets? Het zit aan de dwarsbalk vast , zou dit ook weggehaald kunnen worden? Quote
xtra40 Geplaatst 30 Januari, 2017 Geplaatst 30 Januari, 2017 Volgens mij is dit er voor om de radio op te laten rusten zo dat je front paneel niet vervormt en tussen ook lawaai kan gaan maken Die beugel zit met een paar bouten vast en kan je volgens mij vrij simpel weg halenVerstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk 1 Quote
Wero Geplaatst 30 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2017 Even een foto ter verduidelijking Quote
xtra40 Geplaatst 30 Januari, 2017 Geplaatst 30 Januari, 2017 Ja dat is het plaatje waar de achterkant van de radio op rust bij mijn auto zit deze met 2 boutjes aan de onderkant vast geschroefd Als dit bij jou niet zo is zul je hem of weg moeten slijpen of gewoon weg moeten buigen Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk 1 Quote
Wero Geplaatst 30 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2017 Bedankt , ik heb het plaatje naar beneden weggebogen . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.