Leonocento Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 Hallo allemaal, zal me even voorstellen, ik ben een kiarijder die van picanto naar Kia venga is overgestapt. nu zit er in mijn venga een navigatiesysteem die niet werkt het scherm bevriest en je kan drukken wat je wilt hij werkt niet. Mijn Kia dealer heeft dit bij Kia aangekaart, ik krijg een nieuwe navigatiesysteem, maaaaaarrrr die komt dan uit het Kia ruilsysteem. Met andere woorden een navigatiesysteem die waarschijnlijk ook een defect heeft gehad en is gerepareerd. Heeft er iemand ervaring met een vervangende navigatiesysteem die uit dit ruilsysteem van Kia komt. Kan ik er vanuit gaan dat deze inderdaad is gecontroleerd en is gerepareerd en eruit ziet als een nieuw systeem... Groetjes Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 Enige wat ik je kan vertellen is dat ik iets van 4 jaar geleden een ruilsysteem in mij Soul heb gekregen. Het euvel was daarna wel opgelost en werkte het systeem naar behoren (niet dat ik blij was met het systeem) Maar in hoeverre dit "nieuwe" systeem gecontroleerd en of gerepareerd was ....Geen idee. Quote
Leonocento Geplaatst 2 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2017 Ik zal dan maar moeten afwachten wat er voor verrassing in de venga komt volgende week. Neem toch aan als ik dan een navigatie uit het ruilsysteem krijg, dat hierop dan weer garantie zit. Ik hoop erop dat ik een nieuwere uitvoering krijg, de navigatie die er nu inzit daarvan zitten de knoppen bovenin , bij de nieuwere versies zitten de knoppen onderop. Het systeem wat ik nu heb is lachwekkend, toets je een postcode in dan druk je op de 3 krijg je een 2 enz enz.... En het scherm kan je daarna op drukken wat je wilt maar werkt niet. Hopelijk is het opgelost en zit er direct een nieuwere versie van de kaarten op. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.