Jump to content

Recommended Posts

Posted

Laten we op basis van Tim's laatste bericht even aannemen dat motor en de koelvloeistof dus wél warm worden maar de circulatie niet goed is. Het zou kunnen verklaren waarom de kachel onvoldoende warmte geeft. Maar verklaart het ook waarom de temperatuurmeter nauwelijks oploopt? Die geeft toch juist de temperatuur van de koelvloeistof (en dus de motor) aan? Als de temperatuurmeter ook niet goed aanwijst, dan zou er dus een dubbel probleem zijn (circulatie en indicatie).

Het probleem is werkelijk van het ene op het andere moment ontstaan. Ik heb de auto eind december 's avonds om 22:00 uur bij een buitentemperatuur van -2 °C geparkeerd en de volgende ochtend om 6:30 uur (buitentemperatuur -4 °C) zat het probleem erin. Een dubbele fout lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk.

Lees volledige artikel

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...